Mario
Well-known member
Dan waren we er gewoon uit gegaan tegen Portugal.God wat ben ik blij Oranje al geplaatst is, zo’n totaal onverwachte uitschakeling door N Macedonie zou ook net wat voor ons zijn.
Dan waren we er gewoon uit gegaan tegen Portugal.God wat ben ik blij Oranje al geplaatst is, zo’n totaal onverwachte uitschakeling door N Macedonie zou ook net wat voor ons zijn.
Nou het was vooral een beetje eigen belang, U.G. Het zou voor Feyenoord goed zijn als Kokcu een goed WK zou spelen. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik voor Turkije was.
Gefeliciteerd met de overwinning! En succes tegen Noord-Macedonië. Altijd lastig, zo blijkt maar weer.
UG het zweet al in de handen voor nog zo’n Makkedonisch wondertje?
Voor de goede orde, ik heb liever Portugal op het WK, vind het ook jammer dat Italie ontbreekt. Al was het sowieso al Portugal of Italie.
Nou kun je nagaan. Ik ben geen nep-Portugees, dus voor mij is het niet moeilijk kiezen tussen Kokcu en Portugal.Oh ja natuurlijk, mijn zoon (Feyenoorder en nep-Portugees ) maakte pas geleden ook zo’n verkeerd grapje. Moeilijk kiezen tussen Kokcu en Portugal. Mijn schuld, ik heb ‘m slecht opgevoed.
Uiteraard 👍🏼Nou kun je nagaan. Ik ben geen nep-Portugees, dus voor mij is het niet moeilijk kiezen tussen Kokcu en Portugal.
Dan blijkt toch dat Frank de Boer een wereldprestatie heeft geleverd afgelopen EK 💪Ok dus Noord-Macedonië pakte zowel Duitsland als Italië, (ik was Duitsland al vergeten ).
Hee dit wordt leuk man 🥳
Dat snap ik niet. Eigenlijk . Kun je mij even een kort vertellen hoe de Portugese ploeg ervoor staat? Of heb je al iets geplaatst over Portugal? Ik ben mijn weg aan het vinden, ik probeer het althans.Oh ja natuurlijk, mijn zoon (Feyenoorder en nep-Portugees ) maakte pas geleden ook zo’n verkeerd grapje. Moeilijk kiezen tussen Kokcu en Portugal. Mijn schuld, ik heb ‘m slecht opgevoed.
Ik las het idd, die zijn inmiddels weer uitgekotst. Spelen dinsdag tegen Turkije, daar heeft waarschijnlijk niemand in Italië zin in..
De Italianen hebben een teringbende gemaakt van de kleedruimte in Palermo na de uitschakeling...
Hoe hard kun je vallen…
De Italianen hebben een teringbende gemaakt van de kleedruimte in Palermo na de uitschakeling...
Volgevreten spaghetti slierten zijn het!Geen wonder dat ze het WK niet hebben gehaald. Stelletje softies.
Als ik het zo las is hij nu zo in de war dat een opname niet uitgesloten is.Als Jorginho de penalty niet had gemist, dan was het meer geoorloofd.