WK 2022 in Qatar ; Groep H

Joost

Well-known member
Niet meer dan logisch dat dit een penalty is. Anders staat die Portugees alleen voor de keeper.

Nee, het is ronduit absurd dat de arbiter een penalty geeft. Dit voorbeeld staat nota bene in het naslagwerkje voor de arbitrage.

Of de Portugees dan alleen voor de keeper zou hebben gestaan is niet relevant.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ook. Ik vond het ook Ronaldo zijn goal, want dat was eveneens een voorspelling van mij. Het had zo mooi kunnen zijn.
Ronaldo vond het ook zijn goal. Zo'n teamspeler eist zo'n goal niet op, als ie hem niet echt vol geraakt heeft en er enige vorm van twijfel zou kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Mario

Well-known member
Ronaldo schijnt alle tot nu toe gemaakte goals op dit toernooi te willen claimen 😄 Wat een narcist...
 

U.G.

Well-known member
Ronaldo schijnt alle tot nu toe gemaakte goals op dit toernooi te willen claimen 😄 Wat een narcist...

😁

Portugal speelde matig, heel nerveusjes allemaal, alsof ze nooit topwedstrijden spelen. Maar goed, hij blijft dus gokken op Neves en William voor de verdediging.

Op een gegeven moment haalt ie Neves weg en brengt Leao erin, en een kwartier lang mochten B. Silva en Bruno dus gaan verdedigen met alleen William achter hun. Fernando Santos is ook anti-Portugal. Superjammer van Mendes, en Cancelo is een mietje. My two cents.
 

JMD

Well-known member
Mogelijke penalty Ghana, Zuid Korea maakt de 1-1, maar afgekeurd wegens buitenspel.
 
Bovenaan