WK 2022 in Qatar ; Groep H

JMD

Well-known member
En Ghana krijgt opnieuw een penalty, net als 12 jaar terug. Kijken of die er nu wel in gaat...
 

JMD

Well-known member
Mij hemel, wat dramatisch ingeschoten... Leek wel of Ayew wachtte tot de keeper een stap zette, die deed dat niet waardoor hij een dramatische penalty in schoot.
 

JMD

Well-known member
Misschien moet Suarez ook zijn excuses aanbieden voor deze gemiste penalty.
Ik heb echy nooit begrepen waarom Suarez daar zijn excuses voor zou moeten aanbieden. Hij deed wat elke speler zou moeten doen als je een uitschakeling moet voorkomen. Er zijn er die die actie van toen gelijkschakelen met zijn bijtincidenten, maar dat slaat echt nergens op. Heeft niks met onsportiviteit te maken, je wilt winnen. Die actie was te vergelijken met een actie zoals bv Winter deed in de EK-kwalificatiewedstrijd van NL tegen Wit Rusland, toen die een doorgebroken speler neerhaalde.

Zuid Korea maakt gelijk.
 

JMD

Well-known member
Tegen Brazilië straks, prachtig klassiek affiche.
Zeker... In 2010 en 2014 waren we daar al dichtbij, maar in 2010 (Brazilië), 2014 (Uruguay) en 2018 (beiden), verloor steeds 1 van de 2 (of beide) ploegen het knockoutduel ervoor.
 

JMD

Well-known member
Apart, doordat bij Uruguay - Zuid Korea maar liefst 8 minuten blessuretijd had voor rust is Portugal - Zuid Korea nu al 6 minuten bezig na rust en het andere duel nog niet...
Dat het nooit tegelijk kan eindigen is logisch, maar ik had als FIFA zijnde Portugal en Zuid Korea toch echt even laten wachten met hun herstart
 

Max

Administrator
Forumleiding
Apart, doordat bij Uruguay - Zuid Korea maar liefst 8 minuten blessuretijd had voor rust is Portugal - Zuid Korea nu al 6 minuten bezig na rust en het andere duel nog niet...
Dat het nooit tegelijk kan eindigen is logisch, maar ik had als FIFA zijnde Portugal en Zuid Korea toch echt even laten wachten met hun herstart

Vooral bizar dat Zuid-Korea in twee wedstrijden participeert…
 

JMD

Well-known member
Uruguay - Ghana dus... :)

Penalty nu voor Uruguay? De VAR heeft de scheids geroepen...
 
Bovenaan