WK 2022 in Qatar ; Groep H

BlauwVinger

Well-known member
SYY9vj6.jpg


tBNwlMx.jpg
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Wedstrijdschema toegevoegd in openingspost. Er is sprake van twee uren tijdverschil met de Comoren en een uur met Nederland.
 

U.G.

Well-known member
Leuk poultje, heel leuk !

Ondanks de coach ga ik er maar achter staan. Eerlijk is eerlijk, Danilo naast Pepe als CV tegen Macedonië was wel een meesterzet. Ik denk zelfs waterdichter dan straks met Ruben Dias.

Anyhow, er zijn wat nodige appeltjes te schillen in deze groep. Uruguay ( voormalig Portugees grondgebied ), met hun heerlijke anti-Portugal sportmedia, schakelde Portugal op het laatste WK nog uit. Dus, assemble onze army van grootste klootzakken op het middenveld ( Renato, Palhinha ). Full force gaan voor deze mothers…

Darwin, Ugarte en vooral Seba Coates zijn wel cool.

Zuid-Korea ;


Heerlijke tijd toch dit 🤩 de zogenaamde Gouden Generatie had nogal wat agressie-issues, maar dat mocht de pret niet dr Deze kerel ( Pinto ) hoort trouwens tegenwoordig bij de staf.

Ghana, daar weet ik weinig/ niks van.

Kortom, een leuke groep om ff in te komen.
 

Batigoal

Well-known member
FhhaumdWIAAtKqD

De WK-selectie van Ghana is bekend. Daar zal met name @Abubakari heel nieuwsgierig naar zijn geweest! Opvallend is dat Ghana met een aantal jongens aantreedt die hun voetbalnationaliteit recentelijk hebben gewisseld. Denis Odoi (België) en Iñaki Williams (Spanje) hadden zelfs al A-interlands gespeeld voor hun geboorteland. Aanvankelijk werd verwacht dat ook Calum Hudson-Odoi en Eddie Nketiah namens Ghana zouden afreizen naar Qatar, maar die hebben op het laatste moment toch besloten om niet te switchen van voetbalnationaliteit.
 

U.G.

Well-known member
Ben benieuwd naar mijn Portugal morgen. Ik denk dat monsieur 'ik verbrand mijn schip achter me, tien dagen voor het WK,...en ik zeg niks tegen Bruno' Ronaldo wel speelt. Ik hoop ook wel op een laatste keer Ronaldo. De selectie is buitengewoon goed, die hoeven quas talent voor nie-mand bang te zijn, maar als meneer Santos morgen al begint met een tweemansblok op het middenveld ( met Neves erbij ) ipv met een ruit houdt het voor mij eigenlijk al op. Ik heb echt geen zin in laffe shit deze keer.
 

Raul

Well-known member
Uruguay heeft stiekem toch wel een prima elftal.
Eens. Alleen Betancur houdt het spel veels te lang op en het mag allemaal wat sneller. Naast hem heb je Vecino die ook niet op tempo wil spelen. Er zit geen tempo in, helaas. Beter alles naar voren rammen en hopen dat Nuñez een keer goedstaat.
 

Makanaky

Well-known member
Duidelijk waarom ze zich pas als laatste Zuid-Amerikaanse ploeg hebben geplaatst. Wat een flutploeg. Met Nuñez op linksbuiten helemaal een aanfluiting.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Kan die nummer 8 van Uruguay niet gewoon een rood shirtje aantrekken? Dan speelt ie wel een keer een bal naar iemand in dezelfde kleur.
 

erka

Well-known member
Als ik al deze wedstrijden zo een beetje zie, dan denk ik stiekem dat Nederland best wel een zeer goede ploeg heeft.
 

Jef400

Well-known member
Zeker als je beseft dat Oranje wel tegen de Afrikaans kampioen speelde. Oranje kan best ver komen.
 

Abubakari

Well-known member
Suarez is een kilootje of wat te zwaar geworden, puffend en steunend zijn overgewicht meetorsend.

Wat een saaie wedstrijd zeg. Vooral na rust.
Angst regeerde.
 
Bovenaan