WK 2022 in Qatar ; Groep H

Makanaky

Well-known member
De 1e 2 waar ik bijna niks van gezien heb, lekker dan. Interessante wedstrijden ook nog of alleen veel goals?
 

Kielse Rat

Well-known member
Interessante wedstrijden ook nog of alleen veel goals?
Ik heb het niet geteld, maar ik denk dat Zuid-Korea in de tien minuten blessuretijd nog vijftig voorzetten getrapt heeft. Dus als je graag goed voetbal ziet dan niet, als je houdt van spanning en chaos dan was het genieten.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie de beste voetballers het liefst gewoon in actie. CR7 is hoe dan ook gewoon een fenomeen, laatste WK, liefst nog even van genieten toch?
 

Jef400

Well-known member
Ik denk dat hij over de houdbaarheidsdatum is. Net zoals ik bij Messi mijn twijfels heb.
 

Abubakari

Well-known member
Het beste is er af, da’s duidelijk, maar Messi staat er zaterdag op het moment supreme wel weer. En ik denk dat Cristiano zijn moment(en) ook nog wel gaat pakken.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan nog zie ik nog graag de oude meesters een laatste kunstje op zo’n toernooi tonen. Dit soort fenomenen ga je niet zo snel weer zien. Net als met tennis dat ik een Federer nog graag zag spelen, ook al was hij al 10 jaar de beste niet meer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooie pass met de borst. Jammer dat zijn collega hem niet promoveert tot assist.
 
Bovenaan