Mee eens. Mocht die lelijke Belg de taal niet veranderen ga ik allemaal nare commentaren op dat blog geven.
Excuses, het voorbije anderhalf jaar heeft mijn kenissenkring een internationaal karakter gekregen dus ik probeer iedereen te interesseren. Op dit forum zal ik uiteraard mijn posts met Vlaamse uitdrukkingen blijven opfleuren.![]()
Unregistere zal 'm dan wel kennen van de verschillende voetbalquizzen.De linksback van Costa Rica, Ronald Matarrita van New York City FC, heeft op de training een enkelblessure opgelopen en speelt niet meer dit WK. Kenner Gutierrez van Alajuelense is opgeroepen als zijn vervanger.
Niemand boeit het Koningsberger Bruggenprobleem.
Je zit in het verkeerde topic
Ja, zie nu dat ik idd niet in hetw edstrijdtopic post. Oeps.Wellicht een open deur, maar we hebben toch een wedstrijdentopic?
Een taxi met een dronken Kirgizier achter het stuur is ingereden op toeschouwers in een winkelstraat in Moskou. Er zouden zeven mensen gewond geraakt zijn waaronder een aantal Mexicaanse voetbalfans. Volgens de autoriteiten is er geen sprake van terreur. De chauffeur is aangehouden.