WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Joost

Well-known member
Wat doe je als een stadion niet op tijd klaar is? Nou gewoon steigertje aanleggen

Dit had niets te maken met op tijd klaar. Er waren te weinig plaatsen vandaar dat ze aan beide kanten dit hebben neergezet, de capaciteit ging van 23.000 naar 35.000.

Het is het Central Stadium in Yekaterinaburg en die verbouwing is al medio 2017 afgerond.
 

Mario

Well-known member
Dit had niets te maken met op tijd klaar. Er waren te weinig plaatsen vandaar dat ze aan beide kanten dit hebben neergezet, de capaciteit ging van 23.000 naar 35.000.

Het is het Central Stadium in Yekaterinaburg en die verbouwing is al medio 2017 afgerond.

Het is natuurlijk wel een vreemde oplossing. Ik neem aan dat bij de FIFA bekend was dat dit stadion niet voldoende capaciteit had? Zoals eerder vermeld: als je bovenaan zit zie je waarschijnlijk niets van de wedstrijd.
 

Joost

Well-known member
Het is natuurlijk wel een vreemde oplossing. Ik neem aan dat bij de FIFA bekend was dat dit stadion niet voldoende capaciteit had? Zoals eerder vermeld: als je bovenaan zit zie je waarschijnlijk niets van de wedstrijd.

Valt best mee denk ik.

DKuDQvsW0AAteHj.jpg:large
 

Batigoal

Well-known member
(tromgeroffel) Paolo Guerrero mag dan toch naar het WK! Heel verrassend wordt zijn schorsing uitgesteld tot na het toernooi.
 

Batigoal

Well-known member
Alleen die wedstrijden om 12 en 14 uur zijn vervelend, maar wellicht dat ik bij interessante potjes een middagje vrij ga nemen hier en daar.
 

Mario

Well-known member
Ik ga niet veel van het WK zien denk ik, en ik zal er zeker geen vrij voor nemen.
 
Bovenaan