WK 2018 -NIEUWSTOPIC

gevegt

Well-known member
Mee eens. Mocht die lelijke Belg de taal niet veranderen ga ik allemaal nare commentaren op dat blog geven.
 

Abubakari

Well-known member
Mee eens. Mocht die lelijke Belg de taal niet veranderen ga ik allemaal nare commentaren op dat blog geven.

Kan alleen als je Faecesbook hebt. :hsv:

Dan maar zo:
Hey Animaalfriek!
Da Engels van u, da's simpeldrie. Vlaams! En rap he jong!
 

Kielse Rat

Well-known member
Excuses, het voorbije anderhalf jaar heeft mijn kenissenkring een internationaal karakter gekregen dus ik probeer iedereen te interesseren. Op dit forum zal ik uiteraard mijn posts met Vlaamse uitdrukkingen blijven opfleuren. ;)
 

Batigoal

Well-known member
Excuses, het voorbije anderhalf jaar heeft mijn kenissenkring een internationaal karakter gekregen dus ik probeer iedereen te interesseren. Op dit forum zal ik uiteraard mijn posts met Vlaamse uitdrukkingen blijven opfleuren. ;)

Wij Hollanders kunnen gewoon Nederlands, Kielse.
 

Batigoal

Well-known member
De linksback van Costa Rica, Ronald Matarrita van New York City FC, heeft op de training een enkelblessure opgelopen en speelt niet meer dit WK. Kenner Gutierrez van Alajuelense is opgeroepen als zijn vervanger.
 

Maasveld

Well-known member
De linksback van Costa Rica, Ronald Matarrita van New York City FC, heeft op de training een enkelblessure opgelopen en speelt niet meer dit WK. Kenner Gutierrez van Alajuelense is opgeroepen als zijn vervanger.
Unregistere zal 'm dan wel kennen van de verschillende voetbalquizzen.
 

ALenstra

Well-known member
Een taxi met een dronken Kirgizier achter het stuur is ingereden op toeschouwers in een winkelstraat in Moskou. Er zouden zeven mensen gewond geraakt zijn waaronder een aantal Mexicaanse voetbalfans. Volgens de autoriteiten is er geen sprake van terreur. De chauffeur is aangehouden.
 

JMD

Well-known member
Kroati? - Nigeria nu, vanuit Kaliningrad. Vroeger heette dit Koningsberg, in de wiskunde bekend door het Koningsberger Bruggenprobleem. Het mooie is dat het stadion waar nu gespeeld wordt op 1 van de eilanden ligt die onderdeel uitmaken van dat probleem... :p (alhoewel het merendeel van de nu aanwezige bruggen niet meer dezelfde zijn als toen Euler in de 18e eeuw dit probleem opstelde en oploste...)
 

zwammy

Well-known member
Een taxi met een dronken Kirgizier achter het stuur is ingereden op toeschouwers in een winkelstraat in Moskou. Er zouden zeven mensen gewond geraakt zijn waaronder een aantal Mexicaanse voetbalfans. Volgens de autoriteiten is er geen sprake van terreur. De chauffeur is aangehouden.

Filmpke gezien? Rent nog goed hard weg voor een dronken vent. Helaas voor hem doen de russen niet filmen en roepen oh wat erg maar klappen er gelijk op.
 
Bovenaan