WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Janssen

Well-known member
WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Dit shirt moet je toch gewoon hebben?

fba184a4d54e3427f07b25e2cdb4775a.jpg


In'94 hadden ze ook zoiets fantastisch.
 

Batigoal

Well-known member
Online waren de shirtjes van Nigeria al na 2 minuten uitverkocht. In Londen staan er lange rijen voor de winkels die het shirt verkopen.

106c10fb-658a-11e8-abcc-02b7b76bf47f.jpg


(Op de foto trouwens William Troost-Ekong, ??n van de weinige Nederlanders die w?l naar het WK gaat.)
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Alleen die wedstrijden om 12 en 14 uur zijn vervelend, maar wellicht dat ik bij interessante potjes een middagje vrij ga nemen hier en daar.

Huh? 12.00 en 14.00??

Duels in de 1e ronde zijn om 14.00, 17.00 en 20.00, behalve op de eerste zaterdag, dan om 12.00, 15.00, 18.00 en 21.00. De laatste duels van ronde 1 worden om 16.00 en 20.00 afgewerkt en die tijden zijn er ook bij de 1/8 en 1/4 finale
 

Mario

Well-known member
Huh? 12.00 en 14.00??

Duels in de 1e ronde zijn om 14.00, 17.00 en 20.00, behalve op de eerste zaterdag, dan om 12.00, 15.00, 18.00 en 21.00. De laatste duels van ronde 1 worden om 16.00 en 20.00 afgewerkt en die tijden zijn er ook bij de 1/8 en 1/4 finale

Ik kijk de samenvattingen wel. Zeker de eerste ronde ga ik niet live kijken. De knock-out ronde wellicht, maar de tijden zijn voor mij niet zo handig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga vermoedelijk wel veel wedstrijden zien, omdat ik de laatste twee weken van juni vakantie heb. Tussendoor weliswaar op Graspop, maar die andere dagen genoeg tijd.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb nauwelijks het gevoel dat er een WK voor de deur staat. Nu hebben natuurlijk zowel mijn geboorteland als het land waar ik woon zich niet geplaatst, dus dat helpt niet. Als het WK begint zullen de mensen hier wel de tegenstanders van Engeland aanmoedigen.
 

gevegt

Well-known member
Nike levert Iran geen schoenen meer vanwege de sancties. Het team heeft nu geen schoenen meer en is opzoek naar een nieuwe sponsor.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nu het WK vandaag gaat beginnen, wil ik hier toch graag onderstaande link even promoten (dit zal ik maar eenmalig doen hoor). Ik heb een blogje opgestart om over het WK te schrijven. Zie het als een soort hobby van me. Hopelijk heb ik nu geen ban voor spam aan mijn broek. :D

https://jensjonkers.wixsite.com/thebeautifulgame

Dat lijkt mij wel een ban van een maand en 2 dagen waard... (wat ingekort kan worden als Belgi? vroeg uitgeschakeld wordt)
 

ALenstra

Well-known member
De Duitse journalist Hajo Seppelt zal op advies van de Duitse autoriteiten niet afreizen naar het WK in Rusland. Zijn reportages over doping in Rusland werden niet gewaardeerd in Rusland.
 

Abubakari

Well-known member
Nu het WK vandaag gaat beginnen, wil ik hier toch graag onderstaande link even promoten (dit zal ik maar eenmalig doen hoor). Ik heb een blogje opgestart om over het WK te schrijven. Zie het als een soort hobby van me. Hopelijk heb ik nu geen ban voor spam aan mijn broek. :D

https://jensjonkers.wixsite.com/thebeautifulgame

Het leuke aan Vlamingen is hun taaltje, de mooie uitdrukkingen (Saudi Arabi? kreeg serieus op zijn kleurpotloden), gaat ie het in het Engels doen...
Ik ga pas lezen als jij gewoon in het Vlaams schrijft!:hsv:
 
Bovenaan