WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Makanaky

Well-known member
Maar ga je van coke ook beter presteren, laat staan als je het een avond vantevoren gebruikt. En dat gezeik over voorbeeldfunctie zus-en-zo snap ik ook niet. Gewoon geen ruchtbaarheid aan geven aan die dingen en weer doorvoetballen. Kramer die iemand op z'n kop trapt is veel zichtbaarder en dus ernstiger.
 

Janssen

Well-known member
Het blijft harddrugs he.

Prestatiebevordering lijkt me alleen als je het voor de wedstrijd doet, maar vind ik niet zo relevant.
 

Batigoal

Well-known member
Maar ga je van coke ook beter presteren, laat staan als je het een avond vantevoren gebruikt. En dat gezeik over voorbeeldfunctie zus-en-zo snap ik ook niet. Gewoon geen ruchtbaarheid aan geven aan die dingen en weer doorvoetballen. Kramer die iemand op z'n kop trapt is veel zichtbaarder en dus ernstiger.

Er wordt bij verboden middelen in het voetbal al gauw geroepen dat het weinig tot geen effect heeft, maar net wat meer uithoudingsvermogen of scherpte kan natuurlijk wel doorslaggevend zijn.

Coca?ne lijkt me dan weer niet het middel dat je neemt als je dan toch iets neemt om beter te presteren, dus dat dit geval niets met het nemen van doping te maken heeft ben ik het wel mee eens. Alleen lijkt er in deze zaak een statement te worden gemaakt met het WK als handig middel. Guerrero heeft al een half jaar straf uitgezeten en nu wordt de schorsing vlak voor het toernooi toch weer verlengd. Lijkt me raar als eerder is besloten zijn schorsing te verkorten.
 

Janssen

Well-known member
Wat doe je als een stadion niet op tijd klaar is? Nou gewoon steigertje aanleggen
2ad4036ee7eb86304c96f14f2ba434b6.jpg
 

ALenstra

Well-known member
Ben alleen bang dat de toeschouwers op de bovenste rijen weinig voetbal zien en tegen het dak aankijken.
 
Bovenaan