Een paar jaar geleden werd hij voor minder uit de Tour gegooid. Alleen blijft van Aert nu overeind en ging Cavendish (en anderen) destijds op zijn plaat.Als ze een beetje consequent zijn na de valpartij van Jakobsen zetten ze Sagan uit de Tour.
Klopt, maar had die selfiestick daar niet gezeten, het gat was daar te klein.Bij de avond etappe.
Sagan week wat uit voor een selfiestick.
Bol werd geraakt door een telefoon o.i.d
Lekker veilig allemaal weer.
De finishgebieden zijn evenementenlocaties. Daar mogen in Frankrijk 5000 mensen bijeen zijn die geen afstand hoeven te houden maar wel enkel als ze een mondkapje dragen.Twee rijen hekken, het blijkt nodig kennelijk.
Ik blijf me ook verbazen over de enerme ophoping van mensen bij de finish. Dat kun je toch ook simpel reguleren lijkt me. Of is dat nou de vermeende schijnzekerheid van mondkapjes?
En vervolgens velen dat mondkapje op hun kin of voorhoofd.De finishgebieden zijn evenementenlocaties. Daar mogen in Frankrijk 5000 mensen bijeen zijn die geen afstand hoeven te houden maar wel enkel als ze een mondkapje dragen.
Het was altijd de opmaat voor de vakantie. Alleen was juli op kantoor heel erg druk, september een stuk minder.Even een andere vraag aan de medeliefhebbers hier: wat vinden we nou van de Tour in september? Ik merk dat ik er erg aan moet wennen. Voor mij is Tour zomer, dat de zomervakantie er aan komt (of al is). Normaal gesproken zet ik om 14.00 altijd Radio Tour de FRance aan (en kijk het laatste uur op TV ofzo) aan, nu vergeet ik het gewoon vaak....
Ik vind dit niks.Even een andere vraag aan de medeliefhebbers hier: wat vinden we nou van de Tour in september? Ik merk dat ik er erg aan moet wennen. Voor mij is Tour zomer, dat de zomervakantie er aan komt (of al is). Normaal gesproken zet ik om 14.00 altijd Radio Tour de FRance aan (en kijk het laatste uur op TV ofzo) aan, nu vergeet ik het gewoon vaak....
3x scheepsrecht voor Hirschi?