Als ze zo rijden als vandaag maakt het geen drol uit of ze het geel hebben.De vraag is natuurlijk: is Roglic wel zo goed of wil de ploeg nu nog niet de geletrui omdat ze hun zwakheden kennen?
Als ze zo rijden als vandaag maakt het geen drol uit of ze het geel hebben.De vraag is natuurlijk: is Roglic wel zo goed of wil de ploeg nu nog niet de geletrui omdat ze hun zwakheden kennen?
Clement wel.Herman is niet in vorm.
Dat hoeft niet per sé. Want als er in een team (rijders + staf) >2 besmettingen waren dan werd dat team uit koers genomen...Geen positieve Covid tests bij renners in de Tour. Het feest gaat dus gewoon door.
Ik moest lachen.Prud'homme heeft wel positief getest.
Na hertest neem ik aan? Met de foutmarge van 1,7% is het logisch dat er enkele (vals) positieve gevallen zijn.En toch 4 stafmedewerkers positief, van Cofidis, AG2R, Mitchelton en Ineos...
Bij 2 positieve uitslagen moet het desbetreffende team de race verlaten. Dat was nu dus niet het geval.
Stel nou dat bij de organisatie 2 positieve gevallen zitten, hoe gaan ze dat dan doen?
Ja, bij een positieve test werd er gehertest... O.a. de buschauffeur van de Quickstepploeg moest een hertest doen vanochtend. Gelukkig had een verzorger een groot rijbewijs en kon die de bus besturen...Na hertest neem ik aan? Met de foutmarge van 1,7% is het logisch dat er enkele (vals) positieve gevallen zijn.
Jep, er gebeurt continu van alles. En dan waait het nog niet eens echt, want anders had je bijna continu waaiers gehad.Ze gaan weer flink tekeer.