Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen positieve Covid tests bij renners in de Tour. Het feest gaat dus gewoon door.
 

JMD

Well-known member
Geen positieve Covid tests bij renners in de Tour. Het feest gaat dus gewoon door.
Dat hoeft niet per sé. Want als er in een team (rijders + staf) >2 besmettingen waren dan werd dat team uit koers genomen...

Maar idd mooi dat er geen positieve tests waren bij de coureurs.
 

JMD

Well-known member
En toch 4 stafmedewerkers positief, van Cofidis, AG2R, Mitchelton en Ineos...

Bij 2 positieve uitslagen moet het desbetreffende team de race verlaten. Dat was nu dus niet het geval.

Stel nou dat bij de organisatie 2 positieve gevallen zitten, hoe gaan ze dat dan doen? :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vooralsnog blijkt de Tour toch nog steeds op niemand te wachten. Dus ik neem aan dat ze ook in dat geval doorrijden.
 

Maasveld

Well-known member
En toch 4 stafmedewerkers positief, van Cofidis, AG2R, Mitchelton en Ineos...

Bij 2 positieve uitslagen moet het desbetreffende team de race verlaten. Dat was nu dus niet het geval.

Stel nou dat bij de organisatie 2 positieve gevallen zitten, hoe gaan ze dat dan doen? :)
Na hertest neem ik aan? Met de foutmarge van 1,7% is het logisch dat er enkele (vals) positieve gevallen zijn.
 

JMD

Well-known member
Na hertest neem ik aan? Met de foutmarge van 1,7% is het logisch dat er enkele (vals) positieve gevallen zijn.
Ja, bij een positieve test werd er gehertest... O.a. de buschauffeur van de Quickstepploeg moest een hertest doen vanochtend. Gelukkig had een verzorger een groot rijbewijs en kon die de bus besturen...
 

Hankie

Well-known member
Man man man 160 km en 3 uur op de televisie en dan een sprint. Kun je net zo goed alleen de laatste minuut kijken. #saytrmodusuit
 
Bovenaan