Jep, en ook nog wel misschien een etappezege.Schijnbaar pols gebroken. Zonde, had nog richting top 10 gekund.
Precies waar ik me ook al aan irriteerde, slechte regie. Wel een leuke rit trouwens.
Het is beide even interessant. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een dubbel scherm te tonen.Ongelooflijk slecht in beeld gebracht zeg, die laatste klim. Alleen de laatste anderhalve kilometer bij de favorieten, maar toen was het al beslist. Verder alleen bij Martinez en Kamna, maar het boeit toch niemand wie van die twee wint?
Je weet dat Alaphilippe vorig jaar de individuele tijdrit won?Bardet gaat morgen niet meer van start, hersenschudding opgelopen bij zijn val van vandaag...
Misschien dat de Tourorganisatie volgend jaar nog maar eens het parcours aan de Fransen moet aanpassen... Dat wordt helemaal geen tijdrit meer...
Ja. Maar ik zie Alaphilippe met geen enkel parcours de Tour winnen. Dat vind ik een uitmuntende rijder voor klassiekers, het middengebergte, kleine meerdaagse koersen enz.Je weet dat Alaphilippe vorig jaar de individuele tijdrit won?