Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk slecht in beeld gebracht zeg, die laatste klim. Alleen de laatste anderhalve kilometer bij de favorieten, maar toen was het al beslist. Verder alleen bij Martinez en Kamna, maar het boeit toch niemand wie van die twee wint?
 

JFK

Well-known member
dankzij dat tyfus Ziggo heb ik de laatste drie kwartier niet meer kunnen zien door een storing.
GVD!
 

Maasveld

Well-known member
Ongelooflijk slecht in beeld gebracht zeg, die laatste klim. Alleen de laatste anderhalve kilometer bij de favorieten, maar toen was het al beslist. Verder alleen bij Martinez en Kamna, maar het boeit toch niemand wie van die twee wint?
Het is beide even interessant. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een dubbel scherm te tonen.
 

JMD

Well-known member
Bardet gaat morgen niet meer van start, hersenschudding opgelopen bij zijn val van vandaag...

Misschien dat de Tourorganisatie volgend jaar nog maar eens het parcours aan de Fransen moet aanpassen... ;) Dat wordt helemaal geen tijdrit meer...
 

Maasveld

Well-known member
Bardet gaat morgen niet meer van start, hersenschudding opgelopen bij zijn val van vandaag...

Misschien dat de Tourorganisatie volgend jaar nog maar eens het parcours aan de Fransen moet aanpassen... ;) Dat wordt helemaal geen tijdrit meer...
Je weet dat Alaphilippe vorig jaar de individuele tijdrit won?
 

JMD

Well-known member
Je weet dat Alaphilippe vorig jaar de individuele tijdrit won?
Ja. Maar ik zie Alaphilippe met geen enkel parcours de Tour winnen. Dat vind ik een uitmuntende rijder voor klassiekers, het middengebergte, kleine meerdaagse koersen enz.
 

erka

Well-known member
Mollema niet alleen pols gebroken maar ook onderarm.

Nou is een breuk niet zo erg, herstelt meestal vrij snel bij topsporters.
 
Bovenaan