De Groene Scout
Well-known member
En het dan toch niet afmaken. Ik vind dat dan toch wel een behoorlijk smetje op deze verder fraaie Jumbo-dag.
Die andere Sloveen gaat de Tour winnen.
Hij kan gewoon in die Jumbo trein stappen en meerijden.Pogacar lijkt net iets sterker tot nu toe inderdaad. Heeft alleen niet de brede ploeg achter zich, dus we zullen zien of dat het verschil maakt.
Hij kan gewoon in die Jumbo trein stappen en meerijden.
Vergeet ook de tijdrit niet. Dat is een klimtijdrit en hij is daar sterker in dan Roglic.
Ik denk dat Lefevre op onderstaand wel reageert: Jungels wordt door een ziekenwagen aangereden...Normaal gesproken heeft Lefevre direct een tweet klaar dat de betreffende renner in de bak moet, maar nu houdt hij zich stil. Hypocriet.
Ik doelde met name op het Tourteam van Sunweb, daar was genoeg kritiek op. De leegloop is deels een bewuste keuze van de ploeg zelf geweest. Kelderman en Oomen kregen geen nieuw contract.Die hebben nog steeds gelijk, want er is natuurlijk wel degelijk sprake van een soort leegloop daar.
Ook voor de Colombianen.Mwah, vriend en vijand waren het er toch wel over eens dat dit een Tour gemaakt was voor Bardet en Pinot.
Ik denk dat Lefevre op onderstaand wel reageert: Jungels wordt door een ziekenwagen aangereden...
Eens. Alleen gaat het wel erg opvallen als je helemaal geen hooggebergte opneemt... Minder tijdritten kan best, dat is altijd al de ene keer iets meer of minder geweest. Maar hooggebergte moet er wel in zitten.Als ze echt een Fransman de Tour willen zien winnen moeten ze een parcours voor Flip bouwen. Die heeft meer dan Pinot en Bardet kwaliteiten waarmee hij zich kan onderscheiden.
Zelfs dus niet na die idioot drukke beklimming in de Pyreneëen... Weer dus bewijs voor het feit dat in de buitenlucht de kans op besmetting zeer klein is, zelfs als er geschreeuwd wordt...Ondanks al die schreeuwende toeschouwers zonder mondkapjes blijkt niemand van de 785 mensen in de Tourbubbel positief.
Afschaffen dan maar?Ondanks al die schreeuwende toeschouwers zonder mondkapjes blijkt niemand van de 785 mensen in de Tourbubbel positief.
Wij zijn niet voor die troostprijzen. We zijn geen psv'ersHier niet nee, maar in Spanje bv wel...
Sowieso zijn we in NL alleen maar op de gele trui gericht, terwijl er ook bv nog een groene en bolletjestrui te winnen is.
Ah kijk aan, dat wist ik dus niet.terwijl er ook bv nog een groene en bolletjestrui te winnen is.