Pogacar versloeg Roglic op het Sloveens kampioenschap tijdrijden dit jaar.Hij is toch gewoon sneller in een ITT.
Blijkbaar niet, want ik hoor steeds dat Roglic nog moet uitlopen met het oog op de tijdrit van zaterdag.Hij is toch gewoon sneller in een ITT.
Met maar liefst 9 tellen in een tijdrit over 15 km op een iets ander parcours.Pogacar versloeg Roglic op het Sloveens kampioenschap tijdrijden dit jaar.
Maar hoeveel tijd heeft Roglic deze Tour bergop al gewonnen op Pogacar tot vandaag?Met maar liefst 9 tellen in een tijdrit over 15 km op een iets ander parcours.
Dat is toch een heel anders.Maar hoeveel tijd heeft Roglic deze Tour bergop al gewonnen op Pogacar tot vandaag?
Niets, maar dat is niet heel relevant aangezien hij tot vandaag ook geen poging heeft gedaan om tijd te pakken op Pogacar. Daarnaast heb je nog 15km vlak en 15km vals plat omhoog/omlaag voor ze de Planches de belles filles opgaan. En tijdrijden is ook nog eens niet te vergelijken met rijden in een peloton.Maar hoeveel tijd heeft Roglic deze Tour bergop al gewonnen op Pogacar tot vandaag?
Friesland dat weet jij vast wel.
Hoeveel bergpunten zijn er nog te verdelen ?
En kun je dat ook onder verdelen per etappe ?
geen, en de tijd die hij heeft verloren liet hij Pogacar gaan omdat die een dag daarvoor met die waaier tijd had verloren. Verder vraag ik me af waarom je het "tot vandaag" doet.Maar hoeveel tijd heeft Roglic deze Tour bergop al gewonnen op Pogacar tot vandaag?
Omdat hij vandaag 15 seconden verloor.geen, en de tijd die hij heeft verloren liet hij Pogacar gaan omdat die een dag daarvoor met die waaier tijd had verloren. Verder vraag ik me af waarom je het "tot vandaag" doet.
Maar belangrijker is dat Pogacar zichtbaar minder wordt terwijl Roglic ogenschijnlijk op hetzelfde niveau blijft.
Ik vond Roglic echt heel sterk. Los van die laatste kilometers de hele beklimming attent en goed erbij.