Wielrennen

Friesland

Well-known member
Jack Bauer is de traagste tot nu toe, op de streep is hij 10 minuten trager van Cavagna. Daarmee zet hij in om een winnende tijd boven de 54:18.
Ter vergelijking; Kevin Reza, die lange tijd de langzaamste was, had ingezet op een tijd boven de 53:53.

Bauer zou wel eens in de problemen kunnen komen.
 

JMD

Well-known member
Dit soort coureurs "zetten niet in" op een tijd... Die rijden 'hun ballen' eraf om binnen de limiet te komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begin me langzaam af te vragen of er überhaupt nog iemand aan de tijd van Cavagna komt.

Als je ziet hoe weinig hij verliest op de klim tov enkele betere klimmers, dan acht ik enkel Dumoulin, Pogacar en Roglic ertoe in staat om met een super dag onder zijn tijd te komen. Van Aert normaal gesproken ook, maar die verloor al 39 seconden op het eerste tussenpunt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo jammer dat er dit jaar geen ploegentijdrit in de Tour zat. Ik had dat wel willen zien, een TTT met Van Aert, Dumoulin, Roglic en Martin, hahaha.
 

JMD

Well-known member
Zo jammer dat er dit jaar geen ploegentijdrit in de Tour zat. Ik had dat wel willen zien, een TTT met Van Aert, Dumoulin, Roglic en Martin, hahaha.
Die hadden iedereen weggeblazen (wat ze vorig jaar eigenlijk ook al deden).
En dan hadden ze in principe ook nog Kruijswijk erbij moeten hebben... Zeer sterk team.
 
Bovenaan