Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Ja. Maar ik zie Alaphilippe met geen enkel parcours de Tour winnen. Dat vind ik een uitmuntende rijder voor klassiekers, het middengebergte, kleine meerdaagse koersen enz.
Niet met het huidige parcours inderdaad. Hij heeft het vorig jaar zonder klassementsvoorbereiding heel lang volgehouden. Doet ie dat wel, en gooi je er iets minder hooggebergte in, is ie een grote kanshebber.
 

JMD

Well-known member
Niet met het huidige parcours inderdaad. Hij heeft het vorig jaar zonder klassementsvoorbereiding heel lang volgehouden. Doet ie dat wel, en gooi je er iets minder hooggebergte in, is ie een grote kanshebber.
Ja klopt. Alleen een tour zonder veel hooggebergte gaat denk ik echt niet gebeuren.
 

erka

Well-known member
Massa's publiek in Lyon. Voorzichtige schatting obv TV beelden van mijzelf: half miljoen? Dáááág corona!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sunweb lijkt weer te gaan winnen. En weer vind ik het verdiend als je ziet hoe vaak ze hebben aangevallen.
 

JMD

Well-known member
Wow, wat een finale...

Alleen dat parcours was net een achtbaan... Het ging nu gelukkig allemaal goed...
 

erka

Well-known member
Fijne actie van Jungels daarstraks. Zwiept zonder achterom te kijken de weg over en knalt Higuita uit de Tour.

Schandalig. Als de Tour hier niks tegen doet zijn ze volstrekt ongeloofwaardig.
 

JMD

Well-known member
Fijne actie van Jungels daarstraks. Zwiept zonder achterom te kijken de weg over en knalt Higuita uit de Tour.

Schandalig. Als de Tour hier niks tegen doet zijn ze volstrekt ongeloofwaardig.
Ben vooral benieuwd wat zijn ploegleider hiervan gaat zeggen...
 

JFK

Well-known member
Fijne actie van Jungels daarstraks. Zwiept zonder achterom te kijken de weg over en knalt Higuita uit de Tour.

Schandalig. Als de Tour hier niks tegen doet zijn ze volstrekt ongeloofwaardig.
Zal Lefevre nu gaan dreigen met een rechtszaak tegen Jungels?
 

erka

Well-known member
Normaal gesproken heeft Lefevre direct een tweet klaar dat de betreffende renner in de bak moet, maar nu houdt hij zich stil. Hypocriet.
 
Bovenaan