Wie wordt de nieuwe trainer

MWLC

Well-known member
Mocht Jon Dahl Tomasson gevraagd worden,zegt hij ook nee. Word nog wat om een trainer te vinden.
 

Atreides

Well-known member
Erwin Koeman bijna bondscoach van Oman

Onderhandelingen nog bezigErwin Koeman wordt de nieuwe bondscoach van Oman. De onderhandelingen zijn nog bezig, maar de kans lijkt groot dat Koeman bij de huidige nummer 90 van de FIFA-wereldranglijst de opvolger wordt van Pim Verbeek.
Sportredactie 19-02-19, 20:22


De 62-jarige Verbeek had Oman de afgelopen drie jaar onder zijn hoede. De Rotterdammer zette vorige maand een punt achter zijn trainersloopbaan, nadat hij met Oman in de achtste finales van de Azi? Cup met 2-0 had verloren van Iran. In 2017 won Verbeek met Oman de Gulf Cup, nadat in de finale de Verenigde Arabische Emiraten na strafschoppen werden verslagen.

De 57-jarige Koeman nam half december afscheid bij Fenerbah?e, waar hij na het ontslag van Phillip Cocu nog even interim-trainer was. Koeman was sinds 2004 hoofdtrainer van RKC Waalwijk, Feyenoord, Hongarije, FC Utrecht, FC Eindhoven en opnieuw RKC Waalwijk. Daarna werkte hij drie?nhalf jaar als assistent van zijn broer Ronald bij Southampton en Everton in de Premier League.
aldus het AD.

W??r een kandidaat die afvalt.

Volgens dat altijd onbetrouwbare Valentijn Driessen gaat Feyenoord nu vol op het orgel met Jaap Stam. Dat lijkt me toch vooral op termijn een hele leuke kandidaat, nu lekker bij Zwolle laten ontwikkelen.
 

Pascallovic

Well-known member
W??r een kandidaat die afvalt.

Volgens dat altijd onbetrouwbare Valentijn Driessen gaat Feyenoord nu vol op het orgel met Jaap Stam. Dat lijkt me toch vooral op termijn een hele leuke kandidaat, nu lekker bij Zwolle laten ontwikkelen.
Hoezo was Erwin Koeman die als trainer overal compleet mislukt is de afgelopen 14 jaar een kandidaat?

Jaap Stam nu als wonderdokter. Dat was van 't Schip ook toen hij 3 wedstrijden met PEC won. Het kan snel gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou Jaap Stam een uitstekende zet vinden. Heeft het bij Jong Ajax en Reading prima gedaan. En is ook goed begonnen bij PEC.
 

Atreides

Well-known member
Hoezo was Erwin Koeman die als trainer overal compleet mislukt is de afgelopen 14 jaar een kandidaat?

Bij RKC, Feyenoord, Hongarije en Fener leek me dat hij niet minder is dan zijn materiaal en dat is al heel wat. Komt bij dat van de helft van de 'logische' kandidaten (vd Brom, Bosz, Jol, ten Cate, van Gaal, Frank de Boer) de achterban zou kunnen gaan muiten door het Ajax verleden.

Jaap Stam nu als wonderdokter. Dat was van 't Schip ook toen hij 3 wedstrijden met PEC won. Het kan snel gaan.

Stam heeft veel potentie, maar ik zou hem nu nog niet plukken. Als Jaap zelf slim is blijft hij ook lekker bij PEC. Teveel mislukkingen straalt nu eenmaal keihard af op je CV. Zeker als er nog weinig succesjes zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Erwin Koeman heeft het achteraf vrij aardig gedaan bij Feyenoord.

Jaap Stam is wellicht wat vroeg inderdaad, maar als er geen goede alternatieven zijn dan kan hij het zomaar worden.
 

Atreides

Well-known member
De Atreides hoopt dat Stam de illustere kerstboomformatie van Co Adriaanse weer van stal gaat halen.

Verder eens met Max.
 

Mario

Well-known member
Qua karakter past hij zeker wel bij Feyenoord denk ik, als coach zal het afwachten zijn. Zijn start bij PEC was in ieder geval goed, bij Reading waren ze ook niet ontevreden.
 

Janssen

Well-known member
Het is wel een gok natuurlijk. In elk geval niet iemand die over een langere periode al zijn tactische en leidinggevende kunsten bewezen heeft.

Wel de juiste persoonlijkheid en charisma om een goede trainer te zijn. Al heb ik hem communicatief ook nog niet zo heel hoog zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bosz had al onderdak. Dan zal het lijstje van Feyenoord uit Van Gaal, Advocaat, Fraser, Kuyt, Steijn en Stam hebben bestaan. Dan kom je met Stam iig niet slecht weg. Al is dat een enorme sprong in het diepe.
 

JFK

Well-known member
Het is wel een gok natuurlijk. In elk geval niet iemand die over een langere periode al zijn tactische en leidinggevende kunsten bewezen heeft.

Wel de juiste persoonlijkheid en charisma om een goede trainer te zijn. Al heb ik hem communicatief ook nog niet zo heel hoog zitten.

Ik denk er precies zo over.
Voor mij hoeft Stam niet te komen, blijf maar lekker bij PEC.
 

Unregistere

Well-known member
Bosz had al onderdak. Dan zal het lijstje van Feyenoord uit Van Gaal, Advocaat, Fraser, Kuyt, Steijn en Stam hebben bestaan. Dan kom je met Stam iig niet slecht weg. Al is dat een enorme sprong in het diepe.

Cocu zal ook nog wel op het lijstje hebben gestaan, vermoed ik.
 
Bovenaan