Wie wordt de nieuwe trainer

Pascallovic

Well-known member
Zou wel zeer benieuwd zijn naar Steijn op een hoger niveau. Haalt echt het maximale uit VVV en de winst daar is dat hij zijn elftal heel georganiseerd laat spelen. Echter bij Feyenoord zou dat avontuurlijker moeten en ik ben benieuwd of hij dat kan. Ik vind wel dat hij een kans verdient op basis van zijn prestaties.
 

Maasveld

Well-known member
Geen idee. Lekker rustig, denk ik.

Denk jij dat Steijn een goede trainer voor Feyenoord zou zijn?
Ik betwijfel het. Hij heeft hier in alle rust kunnen bouwen aan het elftal. Krijgt hij die tijd bij Feyenoord ook? Verder heeft ie in 5 seizoenen maar 1 seizoen aantrekkelijk voetbal gespeeld. De organisatie staat met stip op 1, iedereen die een beetje recalcitrant is, heeft aan Steijn een kwaaie. Dat maakt hem perfect voor een kleine club, maar voor een grote club heb ik zogezegd mijn twijfels.
 

stc

Well-known member
Ik vraag me dus af wat de meerwaarde voor Advocaat zelf is om trainer van Feyenoord te worden. Zou hij nog een keer kampioen willen worden cq voor de prijzen willen spelen voordat hij afscheid neemt? Ik zou eerder voor een trainer gaan die het team gaat opbouwen naar nieuwe successen.
 

Mario

Well-known member
Ik vraag me dus af wat de meerwaarde voor Advocaat zelf is om trainer van Feyenoord te worden. Zou hij nog een keer kampioen willen worden cq voor de prijzen willen spelen voordat hij afscheid neemt? Ik zou eerder voor een trainer gaan die het team gaat opbouwen naar nieuwe successen.

Die neemt voorlopig geen afscheid, en met de winterstop vertrekt hij waarschijnlijk naar Qatar om daar bondscoach te worden.
 

Atreides

Well-known member
Ik vraag me dus af wat de meerwaarde voor Advocaat zelf is om trainer van Feyenoord te worden. Zou hij nog een keer kampioen willen worden cq voor de prijzen willen spelen voordat hij afscheid neemt?

Die man is gewoon nog bezeten van het spelletje. Dat hij dan ook een club van het kaliber Feyenoord kan trainen ?n in Nederland blijven wonen (harde wens volgens de Advocaatjes) is pure bonus.

Ik zou eerder voor een trainer gaan die het team gaat opbouwen naar nieuwe successen.

Dat zou beter zijn.
 

Makanaky

Well-known member
Van mij mogen ze samen de vissersboot op of het lerarentekort opvullen ofzo. Lekker werken voor die rotcenten.
 

Hankie

Well-known member
Advocaat heeft bedankt voor de eer.

succes-gifs-BJuOg1.gif
 
Bovenaan