Wie wordt de nieuwe trainer

Is die Belg, die Vanhaezebroeck of zo, wat? Kampioen in Belgie met een team dat daarvoor weinig deed. Schijnt goed met jeugd te kunnen en spelers zichtbaar beter te kunnen maken. Het lijkt mij altijd beter dan een derde of vierde keus in Nederland.
Maar er is vast iemand die meer weet over deze Belg.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Batigoal en Kielse Rat volgen de Belgische competitie.

Ik zie Wagner nog wel eens voorbij komen die Dortmund II en Huddersfield heeft getraind.

Maar zowel die Belg als die Wagner gaan de goddelijke Dirk voor de voeten lopen. Ik geloof dat men op zoek is naar een oppas voor Dirk, totdat hij zijn papieren heeft.
 

Unregistere

Well-known member
Hein vraagt zich ook al een tijdje af waar dat belletje blijft.

giphy.gif
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bovendien is hij vrij beschaaft in vergelijking met de jankende Advocaat bij iedere VAR beslissing.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou VHB nou niet willen typeren als beschaafd.

Inderdaad wel een man met een visie, maar ik mag hem niet zo.

Ik oordeel alleen even op basis van de beelden hierboven. Tikken op het klokje zonder te schreeuwen is beter dan Advocaat tegenwoordig doet.
 

Joost

Well-known member
Vanhaezebrouck is een wilde gok voor Feyenoord.

Deed het bij Kortrijk prima mede doordat er een hoop ambitie en geld was
Ging vervolgens naar Genk en dat werd een drama.
Kwam weer terug bij Kortrijk en deed het weer prima.
Mocht bij Gent aan de slag en was net de juiste man op de juiste plek en werd kampioen.
Werd daarna weer ontslagen en ging bij Anderlecht aan de slag en wist daar niets te presteren, mede door een dramatische selectie.

Zit er een goede TD achter dan kan hij wel iets maar voor Feyenoord zou ik 'm niet aanraden.
 
Bovenaan