Wie wordt de nieuwe trainer

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben er wel content mee, als ik zie welke namen er nog meer de revue hebben gepasseerd de afgelopen weken. Bij Ajax waren ze volgens mij zeer tevreden over zijn werk bij Jong Ajax. Bij Reading heeft hij het zeker niet slecht gedaan. En bij Zwolle heeft hij ook wel het ??n en ander positief veranderd. En misschien wel het belangrijkste: hij is geen tussenpaus die Kuyt moet gaan opleiden.
 

RickPSV

Active member
Stam is nog maar net bij PEC, ik denk niet dat ie nu al direct naar Feyenoord moet gaan. Pak dan Fraser ofzo, heeft ook zeker een Feyenoord-hart.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stam is nog maar net bij PEC, ik denk niet dat ie nu al direct naar Feyenoord moet gaan. Pak dan Fraser ofzo, heeft ook zeker een Feyenoord-hart.

Met dat Feyenoord hart heeft hij het in zijn trainers carri?re nou niet enorm briljant gedaan.

Sowieso lijkt het mij slecht om op basis van een Feyenoord hart iemand trainer te maken. Jamel is een aardige jongen, zegt zo nu en dan best zinnige dingen en heeft ook zeker een Feyenoord hart, maar om hem nou trainer van Feyenoord te maken...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met dat Feyenoord hart heeft hij het in zijn trainers carri?re nou niet enorm briljant gedaan.

Sowieso lijkt het mij slecht om op basis van een Feyenoord hart iemand trainer te maken. Jamel is een aardige jongen, zegt zo nu en dan best zinnige dingen en heeft ook zeker een Feyenoord hart, maar om hem nou trainer van Feyenoord te maken...

Nou, dat zou voor de verandering nu eens een uitstekende beslissing van Feyenoord zijn. Ik vertegenwoordig het Feyenoordgevoel wel. Maar dan wil ik voor de extra voetbalkennis wel gevegt en Janssen als assistenten. En Kuyt krijgt een gebiedsverbod.
 
Nou, dat zou voor de verandering nu eens een uitstekende beslissing van Feyenoord zijn. Ik vertegenwoordig het Feyenoordgevoel wel. Maar dan wil ik voor de extra voetbalkennis wel gevegt en Janssen als assistenten. En Kuyt krijgt een gebiedsverbod.

Met die instelling krijg je mijn stem ook
 

Atreides

Well-known member
Nou, dat zou voor de verandering nu eens een uitstekende beslissing van Feyenoord zijn. Ik vertegenwoordig het Feyenoordgevoel wel. Maar dan wil ik voor de extra voetbalkennis wel gevegt en Janssen als assistenten. En Kuyt krijgt een gebiedsverbod.

Slim. Zelfs al hebben Jansen en gevegt ze per ongeluk wel verstand van voetbal gaan ze uit ideologische overtuiging de boel van binnenuit slopen.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, dat zou voor de verandering nu eens een uitstekende beslissing van Feyenoord zijn. Ik vertegenwoordig het Feyenoordgevoel wel. Maar dan wil ik voor de extra voetbalkennis wel gevegt en Janssen als assistenten. En Kuyt krijgt een gebiedsverbod.

Feyenoord (met zulke assistenten) in no time in de kelder van de kkd, gauw doen!

Het komt op mij wat opportunistisch over, Stam begint goed bij PEC Zwolle en kan meteen trainer van Feyenoord worden. Die goeie start heeft inmiddels ook al een deuk, ADO uit en Graafschap 0 punten, maar goed, dat heeft Feyenoord ook wel eens gehad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord (met zulke assistenten) in no time in de kelder van de kkd, gauw doen!

Het komt op mij wat opportunistisch over, Stam begint goed bij PEC Zwolle en kan meteen trainer van Feyenoord worden. Die goeie start heeft inmiddels ook al een deuk, ADO uit en Graafschap 0 punten, maar goed, dat heeft Feyenoord ook wel eens gehad.

Eens. Maar wat zijn de alternatieven. Van Geel heeft ooit een keertje over de grens naar die Maes gekeken, maar die is inmiddels ook bij dat gokschandaal betrokken. Dus in principe moeten we dan kijken naar Nederlandse trainers.
 

Mario

Well-known member
Kan Kuyt vanwege zijn bijdrage aan het Nederlandse voetbal geen dispensatie krijgen van de KNVB? Dan kan 'ie na de zomer meteen aan de slag als hoofdcoach :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kan Kuyt vanwege zijn bijdrage aan het Nederlandse voetbal geen dispensatie krijgen van de KNVB? Dan kan 'ie na de zomer meteen aan de slag als hoofdcoach :duim:

Als Van Bommel vertrekt kan hij mooi bij PSV aan de slag.
 

Abubakari

Well-known member
Eens. Maar wat zijn de alternatieven. Van Geel heeft ooit een keertje over de grens naar die Maes gekeken, maar die is inmiddels ook bij dat gokschandaal betrokken. Dus in principe moeten we dan kijken naar Nederlandse trainers.

Dan kun je net zo goed van't Schip nemen. Ook een goeie periode bij PEC gehad en die duurde nog langer dan die van Stam ook.

Je kunt toch ook best een buitenlandse trainer nemen als er in Nederland geen topper voorhanden is? Ik ben sowieso niet onder de indruk van Fraser, Stam of Steijn. Niks mis met eens buiten de geeikte namen kijken lijkt mij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan kun je net zo goed van't Schip nemen. Ook een goeie periode bij PEC gehad en die duurde nog langer dan die van Stam ook.

Je kunt toch ook best een buitenlandse trainer nemen als er in Nederland geen topper voorhanden is? Ik ben sowieso niet onder de indruk van Fraser, Stam of Steijn. Niks mis met eens buiten de geeikte namen kijken lijkt mij.

Van ?t Schip heeft ook wel weer een erg slechte periode achter de rug bij FC Twente. In die zin heeft Van ?t Schip wel vaker gefaald dan Stam.

Nogmaals eens, maar Van Geel gaat geen buitenlandse trainer aanstellen en kennelijk gaat Van Geel nog steeds over het technisch beleid.

Stam heeft overigens nog niet bewezen het niet te kunnen, dus dat heeft hij op zich wel voor op een Fraser. Sowieso wel goed als er niet weer een ekte Feyenoord wordt aangesteld. Maar als de dalende lijn bij PEC nu al is ingezet, dan maakt dat de presentatie van Stam als nieuwe trainer niet heel feestelijk.
 

Atreides

Well-known member
Eens. Maar wat zijn de alternatieven. Van Geel heeft ooit een keertje over de grens naar die Maes gekeken, maar die is inmiddels ook bij dat gokschandaal betrokken. Dus in principe moeten we dan kijken naar Nederlandse trainers.

Ik zou Martin Jol een prima alternatief vinden. Ricardo Moniz zou een heel interessant alternatief zijn. Moet er wel een icoon worden aangesteld als assistent, maar dat mag geen probleem zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou Martin Jol een prima alternatief vinden. Ricardo Moniz zou een heel interessant alternatief zijn. Moet er wel een icoon worden aangesteld als assistent, maar dat mag geen probleem zijn.

Jol is wel erg oude stempel. Wel een prima trainer met een mooi CV. Ricardo Moniz is interessant en zeker qua speelwijze. Is echter een man van vluchtige dienstverbanden.
 

stc

Well-known member
Zou kunnen. Maar die is nog redelijk aan PSV gelinkt. Gezien de angst voor de achterban zullen ze daar niet snel aan beginnen.

Dan vraag ik me af of Stam dan een juiste keuze is gezien zijn verleden bij Ajax en in een verder verleden bij PSV?
 

stc

Well-known member
Kan Kuyt vanwege zijn bijdrage aan het Nederlandse voetbal geen dispensatie krijgen van de KNVB? Dan kan 'ie na de zomer meteen aan de slag als hoofdcoach :duim:

Je kan ook een combinatie van Kuyt en een trainer die zijn papieren wel heeft. Kan Kuyt meteen wennen aan het trainerschap op het hoogste niveau.
 
Bovenaan