Mario
Well-known member
Ik denk er precies zo over.
Voor mij hoeft Stam niet te komen, blijf maar lekker bij PEC.
Cocu zal ook nog wel op het lijstje hebben gestaan, vermoed ik.
:duim:
Ik denk er precies zo over.
:duim:Ik denk er precies zo over.
Stam is nog maar net bij PEC, ik denk niet dat ie nu al direct naar Feyenoord moet gaan. Pak dan Fraser ofzo, heeft ook zeker een Feyenoord-hart.
Met dat Feyenoord hart heeft hij het in zijn trainers carri?re nou niet enorm briljant gedaan.
Sowieso lijkt het mij slecht om op basis van een Feyenoord hart iemand trainer te maken. Jamel is een aardige jongen, zegt zo nu en dan best zinnige dingen en heeft ook zeker een Feyenoord hart, maar om hem nou trainer van Feyenoord te maken...
Nou, dat zou voor de verandering nu eens een uitstekende beslissing van Feyenoord zijn. Ik vertegenwoordig het Feyenoordgevoel wel. Maar dan wil ik voor de extra voetbalkennis wel gevegt en Janssen als assistenten. En Kuyt krijgt een gebiedsverbod.
Nou, dat zou voor de verandering nu eens een uitstekende beslissing van Feyenoord zijn. Ik vertegenwoordig het Feyenoordgevoel wel. Maar dan wil ik voor de extra voetbalkennis wel gevegt en Janssen als assistenten. En Kuyt krijgt een gebiedsverbod.
Feyenoord (met zulke assistenten) in no time in de kelder van de kkd, gauw doen!
Het komt op mij wat opportunistisch over, Stam begint goed bij PEC Zwolle en kan meteen trainer van Feyenoord worden. Die goeie start heeft inmiddels ook al een deuk, ADO uit en Graafschap 0 punten, maar goed, dat heeft Feyenoord ook wel eens gehad.
Kan Kuyt vanwege zijn bijdrage aan het Nederlandse voetbal geen dispensatie krijgen van de KNVB? Dan kan 'ie na de zomer meteen aan de slag als hoofdcoach :duim:
Eens. Maar wat zijn de alternatieven. Van Geel heeft ooit een keertje over de grens naar die Maes gekeken, maar die is inmiddels ook bij dat gokschandaal betrokken. Dus in principe moeten we dan kijken naar Nederlandse trainers.
Dan kun je net zo goed van't Schip nemen. Ook een goeie periode bij PEC gehad en die duurde nog langer dan die van Stam ook.
Je kunt toch ook best een buitenlandse trainer nemen als er in Nederland geen topper voorhanden is? Ik ben sowieso niet onder de indruk van Fraser, Stam of Steijn. Niks mis met eens buiten de geeikte namen kijken lijkt mij.
Eens. Maar wat zijn de alternatieven. Van Geel heeft ooit een keertje over de grens naar die Maes gekeken, maar die is inmiddels ook bij dat gokschandaal betrokken. Dus in principe moeten we dan kijken naar Nederlandse trainers.
Ik zou Martin Jol een prima alternatief vinden. Ricardo Moniz zou een heel interessant alternatief zijn. Moet er wel een icoon worden aangesteld als assistent, maar dat mag geen probleem zijn.
Zou kunnen. Maar die is nog redelijk aan PSV gelinkt. Gezien de angst voor de achterban zullen ze daar niet snel aan beginnen.
Kan Kuyt vanwege zijn bijdrage aan het Nederlandse voetbal geen dispensatie krijgen van de KNVB? Dan kan 'ie na de zomer meteen aan de slag als hoofdcoach :duim: