Wie wordt de nieuwe trainer

Unregistere

Well-known member
Jol zit volgens mij te wachten op een aanbieding uit de woestijn. Dat is althans wat ze zeggen bij Scheveningen, waar hij nu een adviseursrol bekleedt.

Anders Pepijn Lijnders? Voor de spelers van NEC was zijn visie te moeilijk, maar de Feyenoorders zouden hem wellicht wel kunnen snappen.
 

JFK

Well-known member
Jol.....het kan dus n?g erger.
Als Jol trainer wordt bij Feyenoord, dan neem ik een seizoenskaart bij Fortuna.
Flikker even heel snel op met Jol!
 

stc

Well-known member
Jol.....het kan dus n?g erger.
Als Jol trainer wordt bij Feyenoord, dan neem ik een seizoenskaart bij Fortuna.
Flikker even heel snel op met Jol!

Wat is er mis met Jol? Ik weet alleen als je hem aanstelt, hij zijn broeder meeneemt. Daarnaast heeft hij SVV Scheveningen de enige algeheel amateurtitel bezorgd in de historie van die club.
 

JFK

Well-known member
Wat is er mis met Jol? Ik weet alleen als je hem aanstelt, hij zijn broeder meeneemt. Daarnaast heeft hij SVV Scheveningen de enige algeheel amateurtitel bezorgd in de historie van die club.

Een dikke vette pad is het.
 

SanMark.

Well-known member
Wat is er mis met Jol? Ik weet alleen als je hem aanstelt, hij zijn broeder meeneemt. Daarnaast heeft hij SVV Scheveningen de enige algeheel amateurtitel bezorgd in de historie van die club.

Als dat een criterium is kun je Roy Wesseling ook wel als trainer aanstellen. ( al had hij niet de primeur bij die club)
 
Ik vind het wat populistisch dat gebiedsverbod voor Kuyt.

Ik vind het wat populistisch dat Kuyt (die ik als speler jarenlang heb bewonderd en hartstochtelijk heb aangemoedigd) zonder enkele aantoonbare reden ineens wordt neergezet als de ideale trainer voor ons cluppie over een jaar (of twee). Laat hij eerst maar eens bewijzen dat hij als trainer net zo goed is als hij als speler was.
Een deel van de zelfverheerlijkende uitspraken in zijn boek (of hij die nu zelf heeft opgeschreven of niet) vind ik nou niet echt wijzen op een evenwichtige en sturende coach.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie helemaal niets in de trainer Kuyt. Die docu was redelijk pijnlijk, de afscheidswedstrijd over de top en het boek heb ik aan mij voorbij laten gaan.
 
Bovenaan