Wie wordt de nieuwe trainer

Gio stopt dus. Moeten we gaan voor een beginnend trainer, een assistent doorschuiven, Dirk Kuyt plaatsen of op zoek naar een nationale of zelfs internationaal bewezen toptrainer. En wie uit die laatste categorie zou kunnen en willen?

Kom er maar in ...
 

Atreides

Well-known member
Geen poll?????




Aad-de-Mos-trainer-Anderlecht-1989-1992.jpg

Een garantie voor succes!
 

Atreides

Well-known member
Mogelijk opties voor de poll, mocht de meer dan legendarisch Aad er geen zin in hebben:

John van de Brom
Dirk Kuijt
Jean-Paul van Gastel
Maurice Steijn
Henk Fraser
Phillip Cocu
Erwin Koeman
Dick Advocaat
Bert van Marwijk
Martin Jol
 
Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Tover maar iemand uit een hoge buitenlandse hoed, David Wagner ofzo.
Van bovenstaand lijstje word ik niet echt blij al zal Cocu nog wel kunnen. Alsjeblieft geen Kuijt in wat voor vorm dan ook, dat is geen trainer.
 

Unregistere

Well-known member

Atreides

Well-known member
:duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim:

Dit is wel een DVK waardig lijstje namen. Vanhaezebrouck lijkt me wel een heel interessante optie.
 

Abubakari

Well-known member
Dirk Kuyt. Die zet zichzelf in als pinch hitter als ze achter staan. En stuurt na elke zege de spelers naar binnen zodat hij in zijn eentje een ereronde kan lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie wordt de nieuwe trainer

Ik ken die Wagner en Vanhaezebrouck niet. Maar dat onbekende is al beter dan de meeste die zijn genoemd in de poll. Erwin Koeman vind ik de beste optie van de bekende namen. Als Bosz vrij komt, dan Bosz. Prijzen hebben we inmiddels wel gehaald, dus dan kunnen weer een of twee seizoen leuk voetballen.
 

Batigoal

Well-known member
:duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim:

Dit is wel een DVK waardig lijstje namen. Vanhaezebrouck lijkt me wel een heel interessante optie.

Het is een vreselijke oetlul, dus in die zin past hij wel bij Feyenoord.
 

stc

Well-known member
Moeilijk om te zeggen wie de nieuwe trainer wordt. Zijn genoeg trainers die vrij zijn. Ga ervanuit dat van Geel zijn bureau vol ligt met sollicitaties.
 

Batigoal

Well-known member
De koploper uit de poll natuurlijk; Jerrel Hasselbaink met Theo Janssen en Humberto Tan als assistenten.
 
Bovenaan