Ik ben vrij obsessief met het bijhouden van interessante jonge spelers in het voetbal, dus als ik een naam herken dan zegt dat zeker niet alles. Maar Zinho Vanheusden is wel een redelijk bekende naam, volgens mij. Brak een paar jaar terug op jonge leeftijd door bij Standard en wisselt eigenlijk al vanaf de jeugd steeds tussen Luik en Milaan als woonplaats. Zeer groot talent, alleen helaas de laatste jaren heel veel blessures gehad.Zinho Vanheusden?Ligt hem dat nou aan mij of zijn er meer die niet gelijk weten wie dat is. 🫣
Werkelijk nog nooit van gehoord.
Die had ik niet zien aankomen! Dan viel het dus wel mee met al die topinteresse voor Bazoer. Voor AZ wel een heel fijne versterking.
Dat het met die interesse mee viel was wel al duidelijk gelet op dat bij praktisch alle clubs de voorbereiding is afgerond en de transfervrije Bazoer nog steeds geen club had. Kan een mooie speler voor AZ zijn als hij zijn hoofd erbij houdt.Die had ik niet zien aankomen! Dan viel het dus wel mee met al die topinteresse voor Bazoer. Voor AZ wel een heel fijne versterking.
In de categorie 4-8 miljoen versta ik ook nog onder 'enkele miljoenen'. Scheelt ook wel dat hij niet bij één van de grote/rijkere clubs speelt, al doet Montreal het dit seizoen wel leuk.Ik ben vooral benieuwd wanneer Feyenoord zich meldt.
Maar even serieus, die gaat toch wel meer kosten dan enkele miljoenen?
De verhalen gaan dat Bassett tactisch en positioneel niet goed genoeg is, omdat dat minder is in de Amerikaanse opleiding. Verder kan ik niet echt inschatten wat de verhouding MLS eredivisie is.
Dat zou dan wel heel slecht gescout zijn, als dit zo is.