Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij niet. Wijndal heeft zich ook uit de basis laten spelen bij Oranje en ik vond hem daar sowieso nooit erg indrukwekkend goed. Dan zou ik als Ajax zijnde niet de Ajax prijs betalen voor een AZ speler. Huiberts wenst geen speler aan de concurrentie te verkopen, dus dan moet je echt een prijs gaan neerleggen die Wijndal absoluut niet waard is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Okoye tekent vandaag een nieuw 4-jarig contract bij Sparta. Daar kunnen ze dus de hoofdprijs voor gaan vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
De 23-jarige Deen Peter Vindahl Jensen moet de opvolger worden van Bizot. Hij komt over van talentenfabriek FC Nordjaelland.
 

ALenstra

Well-known member
Teun Koopmeiners naar Atalanta Bergamo, door hem bevestigd in Studio Sport. Transfersom rond de 14 miljoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor mij toch wel een verrassende move van AZ: ze halen Odgaard van Sassuolo voor, naar verluidt, iets meer dan 4 miljoen euro. Daarmee wordt hij volgens mij de duurste transfer ooit van AZ, terwijl ze met Pavlidis in mijn ogen al een uitstekende (en dure) spits hebben.
 

Maasveld

Well-known member
Voor mij toch wel een verrassende move van AZ: ze halen Odgaard van Sassuolo voor, naar verluidt, iets meer dan 4 miljoen euro. Daarmee wordt hij volgens mij de duurste transfer ooit van AZ, terwijl ze met Pavlidis in mijn ogen al een uitstekende (en dure) spits hebben.
Een echte topclub moet elke positie dubbel bezet hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor mij toch wel een verrassende move van AZ: ze halen Odgaard van Sassuolo voor, naar verluidt, iets meer dan 4 miljoen euro. Daarmee wordt hij volgens mij de duurste transfer ooit van AZ, terwijl ze met Pavlidis in mijn ogen al een uitstekende (en dure) spits hebben.

Opvallend idd. Ze hadden beter afgelopen zomer iets van hun beleid af kunnen stappen en die 1,5 miljoen meer voor Veerman kunnen lappen.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie aanwinst, maar laat hem inderdaad eerst eens een heel seizoen fit blijven. AZ heeft wel een optie tot koop, dat is wel goed.
 
Bovenaan