Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

leo1949

Well-known member
Hoop dat door hem AZ beter gaat presteren want zoals AZ nu speelt is gewoon kut met peren.
Als die wedstrijd van afgelopen zondag 5 minuten langer had geduurd hadden we hem nog verloren ook.
Nu maar hopen dat het VEEEEEEL beter gaat.
 

JFK

Well-known member
Ach, komt wel goed hoor.
Het zit a.z. even tegen, maar die gaan gewoon meedoen voor het kampioenschap.
 

Batigoal

Well-known member
Leuk dat ook Martins Indi weer in Nederland speelt. Was toch een beetje uit zicht de laatste jaren.
 

Unregistere

Well-known member
539ebd905b4dc-bmi.gif
 

Batigoal

Well-known member
Thomas Ouwejan gaat samen met Klaas-Jan proberen om Schalke te laten promoveren volgend seizoen.
 

ALenstra

Well-known member
Hij zou naar zoveel clubs gaan. Maar volgens Max Huiberts heeft geen van die clubs contact opgenomen met AZ.
 

JMD

Well-known member
Hij zou naar zoveel clubs gaan. Maar volgens Max Huiberts heeft geen van die clubs contact opgenomen met AZ.
categorietje bron checken voor mij... Bericht zag ik op twitter en kwam van een AZ fankanaal...
Dus het kan ook niet kloppen...
 

Batigoal

Well-known member
Jonas Svensson gaat naar de Turkse promovendus Adana Demirspor, waar hij ploeggenoot wordt van andere nieuwelingen Balotelli en Belhanda.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Svensson was grotendeels geblesseerd en Stengs had weinig rendement het laatste jaar. Neem aan dat ze wel een vervanger halen voor de laatste. Dan zouden die verliezen mee moeten vallen. Koopmeiners lijkt mij wel een aardig verlies.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar hebben ze met die Griek ook al een vervanger voor. Boadu heeft afgelopen seizoen bijna al zijn goals tegen ons gemaakt.

Ik denk dat ze Koopmeiners het meeste zouden gaan missen.
 
Bovenaan