Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Snap ik wel. Als ze 15 miljoen voor Perreiro willen betalen, dan zit er toch wel meer in dan 10 miljoen.
Als na Pereiro de eerst volgende speler op je lijst is, dan ben je qua beleid niet serieus te nemen. Die vullen die positie op een totaal andere manier in.
 

Pascallovic

Well-known member
Clubs zijn eruit. Guus Til onderweg naar Rusland. Transfersom om en nabij de 18 miljoen. Hij zal niet meedoen zondag tegen Fortuna Sittard.
 

Batigoal

Well-known member
Geruchten gaan dat AZ zich kan gaan versterken met Lisandro Magallan van Ajax en Felix Correia, Portugees talent van Manchester City.
 

Forza AZ

Well-known member
Geruchten gaan dat AZ zich kan gaan versterken met Lisandro Magallan van Ajax en Felix Correia, Portugees talent van Manchester City.
Magallan zat gisteren op de tribune bij Jong AZ-Telstar, dat zal vast niet zijn omdat hij een avondje vrij had en niets beters had te doen. ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is dan ook snel gegaan. Zonde van al die tijd, energie en geld die in die transfer heeft gezeten.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is dan ook snel gegaan. Zonde van al die tijd, energie en geld die in die transfer heeft gezeten.

Onbegrijpelijk dat Ajax hem meer dan een jaar uitgebreid gevolgd heeft en hij nog geen minuut heeft laten zien een versterking te kunnen zijn. Ik ben benieuwd of hij het bij AZ w?l kan. Die Correia wordt overigens gezien als de nieuwe Nani, dus dat kan ook interessant worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Dani de Wit voor 2 miljoen naar Alkmaar. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Hij heeft als speler toch wel wat flinke technische beperkingen, daarom speelt ie nooit in de basis. In de KkD wel een neusje voor de goal.
 

Atreides

Well-known member
Misschien dat we de Wit toch hebben onderschat. Heeft toch aardig wat speeltijd gehad bij Ajax en nu weer een transfer naar AZ die vaak een neus heeft voor buitenkansjes.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Zit een wereld van verschil tussen het niveau waarop beide clubs acteren. De Wit kan voor Ajax prima tekort komen, maar uitstekend zijn voor AZ.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien dat we de Wit toch hebben onderschat. Heeft toch aardig wat speeltijd gehad bij Ajax en nu weer een transfer naar AZ die vaak een neus heeft voor buitenkansjes.
Jij vindt 138 minuten verdeeld over 14 wedstrijden aardig wat speeltijd? Voorlopig heeft ie alleen aangetoond dat ie voor de KKD goed is en dat ie bij Ajax niet in aanmerking komt voor de basis of lange invalbeurten. Ik hoop dat hij het redt in Alkmaar, maar heb echt mijn twijfels. Voetballend houdt het niet over bij hem.

Dat neusje voor buitenkansjes valt mij juist tegen de laatste jaren in Alkmaar. De eigen jeugd is prima, maar wat ze er bij kopen is doorgaans niet beter dan wat ze in de jeugd hebben rondlopen met Clasie, Gudmundsson, Johnsen, van Rhijn, Bergsma, Friday, Rotariu, Weigelt, Vejinovic, Bel Hassani, van Eijden, etc.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Dani de Wit voor 2 miljoen naar Alkmaar. Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Hij heeft als speler toch wel wat flinke technische beperkingen, daarom speelt ie nooit in de basis. In de KkD wel een neusje voor de goal.

Dat is een prima deal. Ik had niet verwacht dat we zoveel geld voor hem zouden vangen. Ik denk wel dat hij voor de Eredivisie een nuttige kracht zou kunnen zijn, AZ lijkt me te hoog gegrepen voorlopig.

Hoop uiteraard wel dat Overmars een terugkoopoptie heeft bedongen. Zoals het een topclub betaamd.
 
Bovenaan