Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Letschert sluit aan bij AZ. Prima aanvulling voor de breedte, maar hij lijkt me niet goed genoeg voor de basis.

Ouwejan vertrekt bij AZ en gaat naar Udinese.
 

Atreides

Well-known member
Letschert sluit aan bij AZ. Prima aanvulling voor de breedte, maar hij lijkt me niet goed genoeg voor de basis.

Die had ik nog getipt bij Feyenoord. Maar AZ lijkt me ook een mooie club voor hem (mits fit zie ik Letschert overigens wel een basisplaats pakken).
 

Batigoal

Well-known member
AZ troeft Heerenveen af met de komst van de Zweedse aanvaller Jesper Karlsson (22). Niet zo gek ook als je ziet dat AZ waarschijnlijk €2,5 miljoen betaalt.
 

ALenstra

Well-known member
Oussama Idrissi per direct naar FC Sevilla voor vijf seizoenen. Sevilla betaald hiervoor 12 miljoen aan AZ.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Want?

Die Karlsson kan wel ballen.

Alleen 2.5 mln gaan wij nu niet betalen.
 

Batigoal

Well-known member
Goeie keuze van Idrissi. Bij Sevilla zijn ze goed in het beter maken van onbekende jonge spelers. Nadeel is dat als je niet bevalt ze je na een jaar alweer verkopen.
 

leo1949

Well-known member
Van Idrissi is de keuze logisch want hij zit met zuid Spanje dicht bij zijn vaderland.
Maar voor AZ is het een aderlating.
 

Batigoal

Well-known member
Juan Castillo wordt nog gehuurd van Chelsea. De linksback werd vorig jaar gehuurd door Ajax, maar speelde alleen bij Jong Ajax en wist ook daar geen potten te breken.
 
Bovenaan