Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Richonell Margaret, de panna-koning, komt ook naar Alkmaar. Ze plukken de 18-jarige aanvaller weg bij Vitesse. Margaret start bij Jong AZ in de Keuken Kampioen Divisie.
 

Atreides

Well-known member
Clasie toch naar AZ. Hij tekent voor twee jaar met een optie voor een derde jaar.

Lijkt me een prima vervanger voor Maher.
 

Forza AZ

Well-known member
Clasie toch naar AZ. Hij tekent voor twee jaar met een optie voor een derde jaar.

Lijkt me een prima vervanger voor Maher.

Alleen een beetje laat. Was fijner geweest als die al een week of 3 eerder mee had kunnen trainen. Nu heb je er nog niet veel aan tegen H?cken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is na het matige afgelopen seizoen voor Clasie sowieso aanH?cken of afH?cken.
 

Pascallovic

Well-known member
Alleen een beetje laat. Was fijner geweest als die al een week of 3 eerder mee had kunnen trainen. Nu heb je er nog niet veel aan tegen H?cken.

Vorig seizoen was Clasie ook regelmatig een beetje laat om de duels te winnen of om de bal door te spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja, hij mag natuurlijk niet voor niets weg bij Southampton. Hopelijk kan hij in de Nederlandse competitie nog wel goed mee.
Hangt er vanaf wat je verwacht. Bij Feyenoord kon ie mee op Eredivisie niveau, dus dat zal hem bij AZ ook wel lukken. Verwacht je dat ie het spel op gaat eisen en op het middenveld de lijnen gaat uitzetten, dan wordt het afwachten
 

Hankie

Well-known member
Hangt er vanaf wat je verwacht. Bij Feyenoord kon ie mee op Eredivisie niveau, dus dat zal hem bij AZ ook wel lukken. Verwacht je dat ie het spel op gaat eisen en op het middenveld de lijnen gaat uitzetten, dan wordt het afwachten

Dan heb je blijkbaar weinig wedstrijden gezien.
 

Pascallovic

Well-known member
Spartak Moskou is doorgeschakeld nu het niet rond gaat komen met Pereiro. Ze hebben meer dan 10 miljoen voor Til geboden bij AZ. Guus Til zou hebben aangegeven de stap te willen maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Snap ik wel. Als ze 15 miljoen voor Perreiro willen betalen, dan zit er toch wel meer in dan 10 miljoen.
 
Bovenaan