Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Guus Til is door John van den Brom aangewezen als nieuwe aanvoerder van AZ. Terecht? Of een te zware verantwoordelijkheid voor zo'n jonkie?

Batigoal

Well-known member
AZ huurt de Roemeense international Dorin Rotariu van Club Brugge. En AZ heeft een aankoopoptie bedongen, dus dat kan best interessant worden.

erka

Well-known member
Paniek in de tent dus. Niks geleerd van andere Nederlandse clubs paar jaar geleden. Als je iets wil, en je hebt een paar centen zoals AZ door de verkoop van spelers, dan kun je niet meer tot het laatste moment wachten.

Max

Administrator
Forumleiding
Na Weghorst had je sowieso genoeg om ook een vervanger voor Jahanbaks te halen. Die is toch al een poos weg?

Pascallovic

Well-known member
Na Weghorst had je sowieso genoeg om ook een vervanger voor Jahanbaks te halen. Die is toch al een poos weg?
Was gisteren op de dag af precies een maand weg. Aangezien iedereen wist dat Johnsen hun eerste optie was, is het onbegrijpelijk dat ze hem nu pas binnen hebben.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Zoals Forza AZ al in het andere topic zei; AZ wist al in mei dat beiden zouden vertrekken. Dan is dit niet slim handelen. Overigens was ik voor Fran Sol gegaan, Bj?rn Johnsen is denk ik een eendagsvlieg.

Atreides

Well-known member
Schrijnend inderdaad. En ondertussen blijft het moeizaam op de UEFA-rankingdoor dit soort gepruts van Nederlandse clubs.

Sol lijkt me inderdaad ook een betere vervanger al zal die Johnsen misschien iets meer een Woutje Weghorst zijn.

leo1949

Well-known member
Ja ze zijn inderdaad wel laat met reageren maar ik schat Johnsen toch wel iets hoger in dan Weghorst.
Dus als het tegen zit zijn we die volgend seizoen ook weer kwijt. :werder:

SanMark.

Well-known member
Ja ze zijn inderdaad wel laat met reageren maar ik schat Johnsen toch wel iets hoger in dan Weghorst.
Dus als het tegen zit zijn we die volgend seizoen ook weer kwijt. :werder:

Nou met een beetje mazzel schiet hij er maar 4 of 5 erin. Blijf je er mooi een paar jaar meezitten.

Forza AZ

Well-known member
Ik mag toch hopen dat hij het wel beter gaat doen. Met 19 doelpunten voor ADO Den Haag moet je toch wel iets goed doen.

Of hij Weghorst direct kan doen vergeten is natuurlijk de vraag.

Atreides

Well-known member
Oussama Tannane laat via Instagram weten dat hij momenteel in Nederland zit. Volgens de Franse journalist Benjamin Monier is dat niet zonder reden: hij heeft begrepen dat Tannane in gesprek is met AZ over een samenwerking. De 24-jarige aanvaller mag vertrekken bij Saint-?tienne, dat de voormalig smaakmaker van Heracles Almelo vorig seizoen al verhuurde aan Las Palmas.

Typisch zo'n gast waarvan het een enorme verassing is dat hij op de markt is. Natuurlijk ook handig om dit soort klasbakken erbij te hebben in Europa.

Kut Huiberts.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Typisch zo'n gast waarvan het een enorme verassing is dat hij op de markt is. Natuurlijk ook handig om dit soort klasbakken erbij te hebben in Europa.

Kut Huibers.
Ach als ze Kuwas uit Almelo hadden opgehaald hadden we het ook allemaal begrepen. Opties genoeg, alleen kon Huiberts ze niet op te bedenken.

Bovenaan