Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

leo1949

Well-known member
Na het vertrek van Berghuis heeft AZ een nieuwe buitenspeler op het oog.
En op de achtergrond is AZ al druk bezig met het strikken van het Zweedse toptalent die ook bij Ajax en PSV op het verlanglijstje staat.
Namelijk Arber Zeneli.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/445931/-az-gaat-na-berghuis-transfer-toeslaan-en-target-van-ajax-en-psv-halen-.html?utm_source=facebook&utm_medium=fbtransfernieuws&utm_campaign=fbtransfernieuws1

arber-zeneli.jpg
 

leo1949

Well-known member
Voor de komst van Arber Zeneli moeten de nodige miljoenen op tafel gelegd worden en dat moet komen uit de transfer van Berghuis.
 

leo1949

Well-known member
Dat is ook het beste want het is niet leuk om te spelen tegen je eigen spelers van het vorig seizoen. :mad:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Premier League mooi toch. Ajax en PSV hebben voor andere buitenspelers gekozen en Feyenoord lijkt ook redelijk te zijn voorzien.
 

Eresd?g?

Banned
Nog ??n jaartje AZ zei ik ook. Daarna een mooie stap naar echt mooie club. Watford is echt helemaal niks. Degradatiekandidaat nr 1.
 

Batigoal

Well-known member
Nog ??n jaartje AZ zei ik ook. Daarna een mooie stap naar echt mooie club. Watford is echt helemaal niks. Degradatiekandidaat nr 1.

Waarom wordt er bij iedere speler die dreigt te vertrekken altijd gezegd dat ze 'beter nog een jaartje zouden moeten blijven'? Berghuis heeft afgelopen jaar een goed seizoen gedraaid en moet daar nu van profiteren. Als hij straks geen knikker meer raakt, dan is de kans op een leuke transfer verkeken.
 

Eresd?g?

Banned
Snap ik maar Watford lijkt me persoonlijk niet de juiste stap. Daarnaast kan je met AZ mooi Europees voetbal spelen. Kan je je ook weer mooi in the picture spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Snap ik maar Watford lijkt me persoonlijk niet de juiste stap. Daarnaast kan je met AZ mooi Europees voetbal spelen. Kan je je ook weer mooi in the picture spelen.

Ja klopt die scouts gaan alleen maar Europese wedstrijden bekijken van clubs als AZ...
 

Eresd?g?

Banned
Ik zeg toch ook "ook". Maar goed, dit is hoe ik erover denk. Waarom in Engeland tegen degradatie spelen terwijl je met AZ Europees voetbal kan spelen? Ik vind t geen handige stap.
 

SanMark.

Well-known member
Ik zeg toch ook "ook". Maar goed, dit is hoe ik erover denk. Waarom in Engeland tegen degradatie spelen terwijl je met AZ Europees voetbal kan spelen? Ik vind t geen handige stap.

Hij zal bij Az waarschijnlijk tussen de 2 en 3 ton verdienen en bij Watford richting het miljoen gaan. Daarnaast kan hij zich ook mooi in de picture spelen bij de andere clubs in de P.L. want die sturen alleen maar scouts naar de Europese wedstrijden en daarvan speelt AZ er nooit zoveel van in een jaar.
 

Eresd?g?

Banned
Geld zal idd grote rol spelen. Maar geld is niet alles. Vraag maar aan Drenthe en alle andere in het buitenland mislukte voetballers...
 

SanMark.

Well-known member
Geld zal idd grote rol spelen. Maar geld is niet alles. Vraag maar aan Drenthe en alle andere in het buitenland mislukte voetballers...

Of Drenthe anders niet was mislukt. Nu is hij mislukt maar heeft bij Real minimaal 15 miljoen opgehaald + waarschijnlijk nog wel een aantal aantrekkelijke sponsordeals die een paar miljoen hebben opgeleverd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Men heeft ook kritiek op Kramer zijn keuze voor de zandbak. De top in Nederland zit niet op hem te wachten en hij heeft wel de leeftijd dat hij de stap moet maken. Dan is er weinig mis mee om financieel wat wijzer te worden.
 

SanMark.

Well-known member
Men heeft ook kritiek op Kramer zijn keuze voor de zandbak. De top in Nederland zit niet op hem te wachten en hij heeft wel de leeftijd dat hij de stap moet maken. Dan is er weinig mis mee om financieel wat wijzer te worden.

Ieder zijn keuze. Van zowel Drenthe als Kramer is de keus te verdedigen.

Als de grootste club je wil hebben ga je gewoon die kant op , al zou het gratis zijn. Tja en Kramer wil gewoon binnen zijn als hij stopt met voetbal, nou dan ben je in de woestijn aan het juiste adres. Al zijn daar ook voetballers die er geen cent aan over hebben gehouden omdat daar een buitenlander zeer weinig rechten heeft en je aan de grillen van de eigenaar bent overgeleverd.
 
Bovenaan