Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

leo1949

Well-known member
Het zou rond de 6 miljoen liggen en lijkt nu rond te zijn.

NOS Teletekst 803
VOETBAL
 voetbal kort

AZ en Watford FC zijn het eens over
de transfer van Steven Berghuis naar de
Engelse club die afgelopen seizoen naar
de Premier League promoveerde.

De 23-jarige aanvaller kreeg daarom
toestemming om het trainingskamp van de
Alkmaarders te verlaten om in Engeland
de laatste details rond zijn transfer
af te ronden. Het contract van Berghuis
bij AZ liep nog tot medio 2017.
 

leo1949

Well-known member
Steven bedankt voor alles en veel succes in Engeland

11215754_1112402052122365_2765682737266368731_n.jpg


Ook AZ heeft het nu op hun site bevestigd.


http://www.az.nl/nieuws/az-bereikt-akkoord-met-watford-fc/1?catid=
 
Laatst bewerkt:

Eresd?g?

Banned
Nou doe je net of Watford de top van de P.L. is maar die spelen na komend seizoen gewoon weer niveautje lager...
 

fr-keff

Active member
Een heel seizoen tegen degradatie spelen. Daar word je vrolijk van... Ik blijf het een stomme stap vinden. Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk.

Elke speler wil na 5 jaar elk jaar dezelfde clubs spelen toch eens een nieuwe stap? PL, beter salaris, bijna wekelijks een grote tegenstander. Snap niet wat er mis is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De PL is een veel beter podium om zich in de kijker te spelen, hij raakt gewend aan het tempo en lijkt verzekerd van speeltijd. Een mooie opstap naar een subtopper in een grote competitie. Zouden weer spelers moeten doen ipv op de bank gaan zitten bij Spurs ofzo.
 

Fabian

Active member
Fer lacht in zijn vuistje als hij zijn bankrekening checkt. Twee seizoen gevoetbald tegen de grote clubs in een goede competitie.

Nee, geen slim plan van Berghuis om naar Watford te gaan. Armoedig voetballen tegen Chelsea, Arsenal, United, Liverpool, City... blegh.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mist zo wel Europees voetbal tegen Krasnodar, Everton en Standard Fabian.
 

Eresd?g?

Banned
Het is duidelijk dat ik er net ff anders over denk dan jullie. Verder discussi?ren lijkt me dan ook vrij zinloos.
 

SanMark.

Well-known member
Het is duidelijk dat ik er net ff anders over denk dan jullie. Verder discussi?ren lijkt me dan ook vrij zinloos.

Dat maak jij dus niet uit.

Zo gauw er een paar argumenten om de hoek komen, wil jij de discussie niet meer aan gaan. Wat is dan de reden dat jij je mening geeft ?

Iedereen moet even zeggen dat je het bij het rechte eind hebt ?
 

Eresd?g?

Banned
Ik heb al aantal keer mijn argumenten gegeven. Ik val liever niet in herhaling. Dan wordt het een welles nietes spelletje, daar heb ik geen trek in.
 
Bovenaan