Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

leo1949

Well-known member
Volgens omroep Gelderland hoopt AZ Alireza Jahanbakhsh snel in te kunnen lijven.
AZ is al een paar weken bezig met NEC over de transfer van de Iraanse aanvallende middenvelder/spits.
Inmiddels schijnt er schot te komen in de onderhandelingen.

200px-Iran_vs._Angola_2014-05-30_(225).jpg
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
AZ heeft een mondeling akkoord bereikt met NEC over de transfer van Alireza Jahanbakhsh.
Ook met de 21-jarige aanvaller is de club tot overeenstemming gekomen.
Als de Irani?r de medische keuring doorstaat, tekent hij een contract tot medio 2020.

Bron az.nl

Dat zou een goede zaak kunnen zijn, ook de lengte van het contract is goed om hem aan de club te binden.
Dat zie je maar weer met Aron J?hannsson.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
398.000 per jaar.. minimaal. Ik blijf het toch apart vinden dat AZ zulke salarissen betaalt nog.. Wel een prima versterking.
 

Forza AZ

Well-known member
398.000 per jaar.. minimaal. Ik blijf het toch apart vinden dat AZ zulke salarissen betaalt nog.. Wel een prima versterking.
Als dat het salaris is, dan is dat wel een uitzondering. AZ kan niet de hele selectie zulke salarissen betalen, maar nog wel enkele spelers.
 

leo1949

Well-known member
Ook wordt er nog steeds aan Mattias Johansson getrokken dus die zie ik ook nog wel vertrekken.
En moeten we dus versterking op rechts gaan zoeken iets wat volgens AZ ook zal gebeuren.
 

Pascallovic

Well-known member
Prima deal. Beetje een type Sigthorsson. Qua verkopen doet AZ goede zaken, qua inkoop ben ik nog niet onder de indruk, al is die Iranier wel een goede.
 

leo1949

Well-known member
Zeven miljoen euro las ik ergens? Mijn god wat een bedrag.

Nu.nl heeft het over 5 miljoen en de Telegraaf noemt ook dat bedrag.
Die 7 tot 8 miljoen heb ik ook ergens gelezen maar ik geloofde daar niet echt in.
 

leo1949

Well-known member
Prima deal. Beetje een type Sigthorsson. Qua verkopen doet AZ goede zaken, qua inkoop ben ik nog niet onder de indruk, al is die Iranier wel een goede.

Als het een type Sigthorsson is zullen ze wel niet blij met hem zijn.
Ajax heeft zich daaraan bezeerd en AZ eraan verdient.
851580_147663508749246_1605922532_n.png
 

Batigoal

Well-known member
Deze Amerikaanse Johannsson vond ik anders wel een betere voetballer dan Sigthorsson. Wel iets minder doelgericht, maar ik heb begrepen dat hij bij Werder Bremen Di Santo moet opvolgen en die is ook niet zo'n goalgetter.
 

leo1949

Well-known member
AZ heeft de Servi?r Rajko Bre?ančić vastgelegd.
De 25-jarige linkervleugelverdediger komt over van Cukaricki Stankom,
Waarmee hij dit seizoen nog in de voorrondes van de Europa League actief was.
Bre?ančić heeft in Alkmaar een contract getekend tot medio 2018.

Bre?ančić sluit na het afhandelen van enkele formaliteiten aan bij de selectie van John van den Brom.
De verdediger speelde deze maand al drie competitiewedstrijden en vier Europa League-duels.
Door zijn Europese reeks met Cukaricki zou hij voor AZ eventueel in de groepsfase van de Europa League weer inzetbaar zijn.

Met Rajko Bre?ančić halen we een sterke vleugelverdediger in huis?,
zegt Directeur Voetbalzaken Earnest Stewart tevreden.

Bron AZ.nl
 

leo1949

Well-known member
Ik heb in iedergeval veel bewondering voor ons scoutingapparaat.
En ik ben blij dat het geld nu niet meer naar een curator gaat maar in eigen club blijft.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
AZ handelt telkens snel. Dat doen ze heel goed.

Naar het schijnt is er een bod gedaan op Arber Zenili. 2 miljoen euro, door een Nederlandse ploeg. Ik denk dat dit AZ is.
 

fr-keff

Active member
AZ heeft gewoon al maandenlang een lijstje klaar met eventuele opvolgers bij een transfer op elke positie... Goed werk daar.
 

Batigoal

Well-known member
En AZ durft het al jaren als 1 van de weinige Nederlandse clubs aan om te investeren in buitenlandse spelers. Er zit af en toe een misser tussen, maar ze hebben toch al regelmatig winsten geboekt daarmee.
 
Bovenaan