Wie er komt en wie we kwijt raken ofwel het AZ Transfertopic

Batigoal

Well-known member
AZ vangt voor Reijnders van AC Milan 20 plus 4 aan bonussen. Absolute droomtransfer voor hem. Blijft wel een bijzondere transfer, want zo geweldig vind ik hem nou ook niet. Leuke voetballer, dat wel. Maar geen topmateriaal.
 

Jef400

Well-known member
AZ vangt voor Reijnders van AC Milan 20 plus 4 aan bonussen. Absolute droomtransfer voor hem. Blijft wel een bijzondere transfer, want zo geweldig vind ik hem nou ook niet. Leuke voetballer, dat wel. Maar geen topmateriaal.
Dat vond ik ook al van Beukema. AZ heeft beters rondlopen. Aan de andere kant. Dit geld wijs besteden en ze spelen boven in mee.
 

Eef de Kip

Well-known member
Bizar zeg, die Italianen staan er niet meer om bekend om de hoofdprijs te betalen, uitstekend onderhandeld van AZ hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blijft toch bizar hoe goed AZ in staat is om spelers voor een hoog bedrag te verkopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na Reijnders staat ook Kerkez op de drempel van vertrek. Hij schijnt één dezer dagen te gaan tekenen bij Bournemouth, wat de deal volgens de verhalen schijnt te kapen voor de neus van Lazio.

Precieze bedragen zijn altijd lastig te achterhalen, maar feit is wel dat AZ met deze twee transfers tientallen miljoenen vangt. Daar gaat natuurlijk altijd een hoop af aan commissies en belasting, maar er zal desalniettemin een flink bedrag overblijven. Erg benieuwd op welke manier AZ dat gaat herinvesteren. Ik sluit niet uit dat de volgende pareltjes alweer klaar staan, aangezien AZ de scouting al jaren erg goed op orde heeft.
 

Maasveld

Well-known member
Na Reijnders staat ook Kerkez op de drempel van vertrek. Hij schijnt één dezer dagen te gaan tekenen bij Bournemouth, wat de deal volgens de verhalen schijnt te kapen voor de neus van Lazio.

Precieze bedragen zijn altijd lastig te achterhalen, maar feit is wel dat AZ met deze twee transfers tientallen miljoenen vangt. Daar gaat natuurlijk altijd een hoop af aan commissies en belasting, maar er zal desalniettemin een flink bedrag overblijven. Erg benieuwd op welke manier AZ dat gaat herinvesteren. Ik sluit niet uit dat de volgende pareltjes alweer klaar staan, aangezien AZ de scouting al jaren erg goed op orde heeft.
Voor Beukema hebben ze ook al 10 miljoen gevangen, qua opbrengsten een mooie zomer inderdaad.
 

Abubakari

Well-known member
Dan kan AZ er mooi vandoor gaan met buitenkansje Uldrikis. Voor 10 miljoen op te halen bij Cambuur. Scoorde zaterdag nog een doelpunt tegen Harkemase Boys, dus is ook nog eens in bloedvorm.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Batigoal

Well-known member
Na Reijnders staat ook Kerkez op de drempel van vertrek. Hij schijnt één dezer dagen te gaan tekenen bij Bournemouth, wat de deal volgens de verhalen schijnt te kapen voor de neus van Lazio.

Precieze bedragen zijn altijd lastig te achterhalen, maar feit is wel dat AZ met deze twee transfers tientallen miljoenen vangt. Daar gaat natuurlijk altijd een hoop af aan commissies en belasting, maar er zal desalniettemin een flink bedrag overblijven. Erg benieuwd op welke manier AZ dat gaat herinvesteren. Ik sluit niet uit dat de volgende pareltjes alweer klaar staan, aangezien AZ de scouting al jaren erg goed op orde heeft.
Ze hebben met de Noor David Möller Wolfe al de vervanger van Kerkez in huis gehaald.
 
Bovenaan