SanMark.
Well-known member
Kan aangepast worden. Als er zgn weekendvoetbal komt zou er wel meer aangepast moeten worden.
Daar gaat jaren overheen.
Kan aangepast worden. Als er zgn weekendvoetbal komt zou er wel meer aangepast moeten worden.
https://www.studioalphen.nl/nieuws/a...ij-zondagclubs
Volgens Alphense Boys is het mixen van zaterdag- en zondagvoetbal, dus weekendvoetbal, op dit moment niet actueel.
Wel is er volgens de club wellicht een eenmalige mogelijkheid voor zondagclubs om over te stappen naar het zaterdagvoetbal.
Dat is iets wat ik hier al sinds enkele jaren heb bepleit, overigens moet dat dan in mijn ogen wel met aan een aantal voorwaarden gepaard gaan.
https://www.ad.nl/alphen/weekendvoe...c-en-nicolaas-boys-willen-de-zondag~aac0f81e/
Overigens komen vanuit dezelfde regio bovenstaande geluiden.
Dat niet iedereen op dit thema eenzelfde geluid laat horen is duidelijk, ook niet bij het zondagvoetbal.
Overigens ook nu weer de kreet "weekendvoetbal" zonder te zeggen HOE.
Moeten bv zaterdagverenigingen dan op zondag voetballen of op zaterdagavond ?
Bij Groene Ster worden het komend halfjaar op zaterdag de laatste wedstrijden gespeeld om 15.30 uur, max 2 duels.
Die wedstrijden zijn om 17.15 uur afgelopen.
Daar lijkt met wat goede wil ook wel e.e.a. mogelijk.
No was vanmiddag op tv.
Tenminste hij wilde ook van geen wijken weten in zijn standpunten.
Dank voor de toevoeging.
Toch blijft het vreemd dat ze het in West II niet voor elkaar hebben gekregen om de competitie's samen te voegen. Bij een van de meetings in Nootdorp waar ikzelf aanwezig was, was toen 90% voorstander van het samenvoegen. Men dacht ook mee met elkaar. Bijvoorbeeld om de capaciteit problemen van een aantal clubs op te lossen was er een idee om een aantal recreatieve competitie's van Onder 19 en Onder 17 op de vrijdagavond in te plannen. Daar was bij een aantal clubs zelfs al rondvraag naar gedaan en de jeugd stond er over het algemeen positief tegenover. Dus ik blijf toch wel verbaasd dat het toendertijd allemaal niet is doorgegaan.
Concludeer zelf. Er is vanaf 17.00 uur ruimte zat.
Tenminste hij wilde ook van geen wijken weten in zijn standpunten.
En die spelen meestal in recreantencompetities, toch?
Eens.Sowieso hebben die dikbetaalde spelers uit 2e en 3e divisie wat mij betreft al helemaal niks te eisen als het gaat om speeldagen en -tijden. De hobbyisten en jeugdspelers hebben dan wat mij betreft meer recht van spreken.