En die spelen meestal in recreantencompetities, toch?
Eens.Sowieso hebben die dikbetaalde spelers uit 2e en 3e divisie wat mij betreft al helemaal niks te eisen als het gaat om speeldagen en -tijden. De hobbyisten en jeugdspelers hebben dan wat mij betreft meer recht van spreken.
Hoe zou het staan met het destijds door De Kok als revolutionair aangekondigde plan van zijn KNVB vrienden waarbij een groot aantal zondagverenigingen onderlinge weekendvoetbal-competities gaat invoeren en er ook voor de jeugdteams van die clubs zulke onderlinge competities zouden komen.
Dus alles lekker onderling , zonder die vervelende zaterdagverenigingen die niet op zondag of op idiote tijden op zaterdagavond willen voetballen
Je zou zeggen, wat is voor hen de meerwaarde t.ov. de huidige zondagcompetities, waarbij men ook de vrijheid heeft op zaterdagavond te voetballen als men dat wil.
Ik hoor er de laatste tijd niks meer over, noch van de KNVB , noch van de Kok.
Verder vindt hij van der Zee er uit zien als een hoofd van een chr. lagere school.
Snel die 15.00 uur als uiterste tijd voor het standaard-zaterdagvoetbal weer verplicht stellen.
Het is vooralsnog een gerucht in de wereld geholpen door een andere club. Een ander gerucht is dat negen selectiespelers de overstap naar zaterdag niet willen maken. Dat gerucht werd door een selectiespeler verspreid.
Dit is toch al jarenlang uit de boeken? Want VVSB speelt bv al een jaar of 4 op zaterdagavond om 18.00 thuis.Voor dit soort gedonder was ik al bang.
Dit is toch al jarenlang uit de boeken? Want VVSB speelt bv al een jaar of 4 op zaterdagavond om 18.00 thuis.
DuidelijkToen VVSB in de gemengde Tweede Divisie speelde kregen zondagclubs het recht om thuiswedstrijden tegen zaterdagclubs om 18.00 uur te beginnen.
Nu ze als zondagclub zijn uitgeleend aan de zaterdag derde divisie krijgen ze nog steeds dat recht.
Dit ben ik dus wel helemaal met je eens. Op dit moment spelen de zaterdacompetities allemaal om 14.30/15.00, wil je overstappen, dan speel je op die tijd.Waarom zouden clubs in het zaterdagvoetbal de dupe moeten worden van zondagverenigingen die willen overstappen en graag in zaterdagcompetities willen uitkomen ? Waarom moeten zaterdagverenigingen daardoor benadeeld worden ?
Gebeurt wel vaker hoor. Ook over bv de Jongteams verschillen we niet echt van mening, net als met het 'overstappen'Mooi, dat we het een keer eens zijn.
Klopt. Ik denk dat weekendvoetbal de toekomst is, en ik snap het probleem dus niet om een keer of 4-5 per jaar een uitduel op een minder gewenst tijdstip te spelen.Maar ik vermoed dat we het daarover niet eens zijn.