Fregge
Well-known member
Jij zegt in eerste instantie dat kiezen via de ledenraad niet democratisch is. Althans, zo komt het over.
De nadelen van zo'n ledenraad heb ik enkele quotes terug opgenoemd.
Als ik me niet vergis, was er een jaar of 4 terug op grote kritiek op de samenstelling van en de representativiteit van die ledenraad.
Het is heel wat anders dan dat je op een ledenvergadering van een voetbalclub als lid rechtstreeks kunt aangeven of je voor of tegen een fusie, een verandering van speeldag of iets anders bent.
Oke, klopt ja.
Dan de vraag anders gesteld: jij vindt de 2e Kamer dus ook niet eerlijk geregeld?
NB ik ben niet degene die het democratisch gehalte van de KNVB of de TK ter discussie stelt, mar op verzoek wilde ik er wel wat over zeggen. Zoals gedaan.
Mij ging het in eerste instantie om een uitspraak van Joost over " bejaarden en gereformeerden " die de " hele voetbalcompetitie in hun greep houden "
Ach gossie, ook nog eens Calimero...- Ik ga maar naar dit topic, want het zou niet voor het eerst zijn dat woorden van mij worden weggehaald, verplaatst of dat ik gestraft word.
- Ik geef aan dat een goed idee te vinden en geef ook nog een aantal andere mogelijke verbeteringen aan.
- Fregge geeft aan weekendvoetbal wel wat te vinden.
En dat is je mening, en die deel ik niet. Want ik vind een gesplitste dagenindeling ouderwetser dan een Nokia 3310.
De mijne kwam vandaag toevallig onder de 20% batterij
Het is precies zoals ik zeg.
Het was inderdaad precies zoals ik zei.
Daar doet jouw reactie niks aan af. Sterker die slaat helemaal niet op hetgeen waarover het ging.
Maar het is wel weer de manier van reageren van JMD ten voeten uit. Grote woorden gebruiken, woorden verdraaien, mij niet gebezigde woorden in de mond leggen , alles vaak ook nog op een erg insinuerende en weinig respectvolle manier gezegd..
En er natuurlijk mee schermen, dat velen in dvk net zo denken als hij.
Gezien het eenzijdig samengesteld ledenbestand hier ook niet verwonderlijk.
In de werkelijke voetbalwereld wordt er vaak toch wat anders gedacht.
Het was inderdaad precies zoals ik zei.
Daar doet jouw reactie niks aan af. Sterker die slaat helemaal niet op hetgeen waarover het ging.
Maar het is wel weer de manier van reageren van JMD ten voeten uit. Grote woorden gebruiken, woorden verdraaien, mij niet gebezigde woorden in de mond leggen , alles vaak ook nog op een erg insinuerende en weinig respectvolle manier gezegd..
En er natuurlijk mee schermen, dat velen in dvk net zo denken als hij.
Gezien het eenzijdig samengesteld ledenbestand hier ook niet verwonderlijk.
In de werkelijke voetbalwereld wordt er vaak toch wat anders gedacht.
Het is juist een zeer gemêleerd gezelschap, die het beste met het voetbal voor hebben en niet aan valse sentimenten doen.
Ook in deze beroerde tijd van corona, hoor je stemmen vanuit het zondagvoetbal dat de KNVB juist nu "moet doorpakken" .