Weekendvoetbal

SanMark.

Well-known member
Alles was er al over gezegd maar een herhaling van zetten gaat het nu worden.

Korte termijn geheugen van NO is wel aardig kapot.
 

de waan

Well-known member
Op dat rare ouwe mens met die koeiebel na inderdaad niks mis met UNA. Clich? misschien, maar het is daar Brabants gezellig en het sportpark ligt mooi 'midden in de samenleving'.

En ze hebben het ook verenigingsbreed prima voor elkaar.
 

De Groene Scout

Well-known member
Als Oosting in de toekomst nog eens in Veldhoven aan het werk gaat, dan is UNA zal waarschijnlijk wel weer een leukere club zijn dan Jong Vitesse o.i.d.
Goed verhaal NO
 

Joost

Well-known member
Zijn de huidige nrs 2, 3 en 4 , vandaar. En nee, ik weet weinig van die clubs.
Quick een traditieclub ? UNA Veldhoven , daartegen speelde HHC vorig seizoen zijn beslissende wedstrijd tegen en daar won even later Harkemase Boys van, OFC lijkt me meer een volksclub met een redelijk budget om spelers te halen.

Maar dat ligt dan toch volledig aan je eigen referentiekader? Je vergelijkt UNA met een enorm grote vereniging als Spakenburg, nogal wiedes dat UNA minder publiek trekt en een kleiner sportpark heeft. Maar vergelijk UNA eens met een club als Barendrecht of Excelsior Maassluis. Die toeschouwersaantallen zijn vergelijkbaar en het zijn dezelfde soort sportparken in grote plaatsen.

Zal ik nog een geheimpje verklappen; ik heb bij zowel UNA, Kozakken Boys als Genemuiden een reguliere competitiewedstrijd gezien onder dezelfde omstandigheden. Bij UNA was het meeste publiek en was het 't gezelligst.
 

Fregge

Well-known member
Ja, maar dat telt niet, Joost. UNA is een zondagclub, en die zijn altijd al minder dan zaterdagclubs.
 

Unregistere

Well-known member
Zouden er eigenlijk al clubs in de huidige derde divisie zondag zijn die interesse hebben in de door de KNVB geboden optie om een jaartje op zaterdag mee te draaien? Ben ik wel benieuwd naar.
 

Fregge

Well-known member
Ik verwacht wij niet. Zeker aangezien er 2 clubs bij gaan komen die dichter in de buurt zitten dan die er uit gaan. Ik denk dat Be Quick (mochten ze er in blijven) wel ge?nteresseerd zou zijn. Die moeten 100km rijden voor ze hun eerste tegenstander treffen.
 

de waan

Well-known member
Zouden er eigenlijk al clubs in de huidige derde divisie zondag zijn die interesse hebben in de door de KNVB geboden optie om een jaartje op zaterdag mee te draaien? Ben ik wel benieuwd naar.
Vorig seizoen waren er geen liefhebbers, dus dan moet het al bijna van de nieuwe clubs komen. Maar OSS'20 zal dat vast niet zijn en SJC ook niet vermoed ik.

Wellicht is ??n van de andere clubs van mening veranderd. HSC'21 zal dat zeker niet zijn. Onze voorzittert gaf gisteren nog wel weer aan dat hij vorig jaar al had aangegeven dat je kon wachten op een scenario dat dit jaar aan de orde komt met veel te veel zondagclubs voor de derde divisie.
 
Bovenaan