Weekendvoetbal

De Groene Scout

Well-known member
Ik kan het echt niet anders lezen dan dat je voorstander bent van 'jong-teams' in de piramide. In ieder geval liever jong-teams dan zondagclubs.
Deze aanname klopt nu toch?

Joost

Well-known member
Beste jongen, prima dat je UNA een leukere club vindt dan Kozakken Boys of Genemuiden.
Ik heb gewoon niks met die club en ik zie liever jong Vitesse in de tweede divisie verschijnen.
Komend seizoen lekker om 14.30 uur tegen jong Vitesse. Prima toch.

Je bent echt onverbeterlijk.

Fregge

Well-known member
Net als jouw verhaal dat je divisies wilt mengen en zaterdagclubs wilt dwingen op zondag te voetballen.

Maar jij wil eigenlijk dat de zondagclubs zich maar aanpassen aan de zaterdagclubs. Dat is toch min of meer hetzelfde als wat jij mij verwijt?

De Groene Scout

Well-known member
Lees nog maar eens mijn reacties van gisteren 23:34 en vandaag 0:25.
En verder heb ik hier al vaak gezegd hoe wat mij betreft de ideale voetbalpiramide er uit ziet.
Maar als een gemengde 2e divisie een gegeven is en als de beloften nog wel in de piramide zitten, houdt bij mij het nadenken niet op. :eek:mg:

Heb ik het toch goed; beloften mogen meedoen als het in jouw straatje past.

de Kok

Member

Misschien een idee om NO voor te dragen voor de overleg tafel in Zeist?

Hij heeft het over zijn ideale piramide. Ik heb er een ander idee over en weer anderen ook, maar hij blijft inderdaad volhouden op zijn eigen plaatje.
Misschien kan hij daarom de impasse doorbreken?

Fregge

Well-known member
Ik zou graag vooruitgang willen zien in het Nederlandse voetbal. Dus alsjeblieft NO zo ver mogelijk van Zeist houden.

Fregge

Well-known member
Ik noem het eerlijker. We zitten in de Derde Divisie. Die is landelijk. Daar wordt betaald. Dan moet je wel eens iets doen wat je niet leuk vind. Get over it.

Unregistere

Well-known member
Vorig seizoen waren er geen liefhebbers, dus dan moet het al bijna van de nieuwe clubs komen. Maar OSS'20 zal dat vast niet zijn en SJC ook niet vermoed ik.

Wellicht is ??n van de andere clubs van mening veranderd. HSC'21 zal dat zeker niet zijn. Onze voorzittert gaf gisteren nog wel weer aan dat hij vorig jaar al had aangegeven dat je kon wachten op een scenario dat dit jaar aan de orde komt met veel te veel zondagclubs voor de derde divisie.

Okee, ik had gedacht dat jullie heel misschien stiekem zoiets overwogen, gezien je opmerking in het zaterdagtopic van afgelopen weekend. Maar die moet ik breder interpreteren dus. Leek me ook niet heel logisch.

En dat Blauw Geel het niet doet kan ik me ook wel voorstellen, Fregge. Die winnen ook weinig met de zaterdag, omdat er dan zeker geen derby's of Brabantse onderonsjes ontstaan.

Gevoelsmatig denk ik ook niet dat er iemand wil, maar je weet nooit. Misschien dat Quick, HBS en Westlandia het met z'n drie?n zouden overwegen, al lijkt dat m ook sterk.

SanMark.

Well-known member
Het hoeft inderdaad allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Tot nog maar kort geleden zat de piramide veel beter in elkaar dan nu.

Uiteraard besef ik ook dat er verschillende belangen zijn en verschillende meningen.

Zondagclubs die je in het verleden niet hoorde over het mixen van klassen , willen dat nu vrij massaal wel.
Zaterdagclubs hebben daar veel minder oren naar.
Nmm heeft dat veel , zo niet alles ermee te maken dat het zondagvoetbal op allerlei gebied terrein verliest aan het zaterdagvoetbal.
En als het dan al over dat mixen gaat, zijn er verschillen van mening over hoe je dat in moet vullen.

Ook wat betreft de beloftenteams, licentievoorwaarden , verplichte promotie en tal van andere zaken zijn er verschillende belangen, verschillende meningen.

Er wordt nogal eens geroepen dat de KNVB knopen moet doorhakken. Dat zal, maar ik denk dat het een goed streven van de bond is om te blijven zoeken naar een breed draagvlak.

Godverdomme dat we hier nooit eerder aan hebben gedacht.

JMD

Well-known member
Ben jij met alles zo nostalgisch??

Vergeet het maar dat dit ooit nog terug komt, de 2e divisie is gemengd, en dat verandert niet meer. Scheiding van de topamateurs in za en zo is een 'rariteit' uit de tijd dat Nederland nog verzuild was. Inmiddels zijn we zo ontkerkelijkt als wat, tijd om ook het laatste bolwerk van verzuiling helemaal omver te werpen.

En nogmaals, wat lagere klassen doen (vanaf de 1e) mogen ze lekker zelf weten, op dat niveau kan het prima naast elkaar bestaan, maar de topamateurs/semiprofs zullen moeten leren dat niet altijd alles kan zoals je wilt. Het is betaald werk, simpel. Dus gewoon mixen die hap, thuisclub bepaalt speeltijd, in principe zaterdag behalve als beide clubs samen overeen komen op zondag te spelen.

SanMark.

Well-known member
Dank dat je mijn reactie nogmaals onder de aandacht wil brengen :

"Het hoeft inderdaad allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Tot nog maar kort geleden zat de piramide veel beter in elkaar dan nu.

Uiteraard besef ik ook dat er verschillende belangen zijn en verschillende meningen.

Zondagclubs die je in het verleden niet hoorde over het mixen van klassen , willen dat nu vrij massaal wel.
Zaterdagclubs hebben daar veel minder oren naar.
Nmm heeft dat veel , zo niet alles ermee te maken dat het zondagvoetbal op allerlei gebied terrein verliest aan het zaterdagvoetbal.
En als het dan al over dat mixen gaat, zijn er verschillen van mening over hoe je dat in moet vullen.

Ook wat betreft de beloftenteams, licentievoorwaarden , verplichte promotie en tal van andere zaken zijn er verschillende belangen, verschillende meningen.

Er wordt nogal eens geroepen dat de KNVB knopen moet doorhakken. Dat zal, maar ik denk dat het een goed streven van de bond is om te blijven zoeken naar een breed draagvlak."

Een herhaling van zetten.

Hopelijk heb je het in copy paste. Anders is het wel aardig zonde van je tijd. Al die kansloze teksten elke keer weer te moeten opschrijven.

SanMark.

Well-known member
Dank voor het opnieuw plaatsen.
Overigens ben je langzamerhand zelf het meest verantwoordelijk voor het opnieuw plaatsen.
En verder een advies : Get a live, in plaats van telkens alleen maar mijn posts op te zoeken om er vervolgens commentaar op te leveren, stalker .

Nogmaals, veruit de meeste posten komen van jou. En op elke post van mij reageer jij.

Dus wie stalkt wie ?

Maar zoals zo vaak heb je de feiten niet op orde. Daarom sta je ook bekend als groot fantast en een leugenaar.

Abubakari

Well-known member
En dan tot in lengte van dagen een boze Noord Ooster achter me aan...:cab:

Gauw ontopic, Hup BQ1887!

Abubakari

Well-known member
Ik heb die poll niet opnieuw geopend. Ik kom ook nooit in dit topic, laat staan dat ik die poll wijzig of wat dan ook. Ik heb enkel wat posts die niet op hun plaats waren in het Derde Divisie topic verplaatst. Dus niet gelijk zo boos doen en mij vals beschuldigen Noord-Ooster.

Abubakari

Well-known member
Polls verdwijnen niet nadat ze gesloten zijn. Je kunt dan alleen niet meer stemmen. Ik zal de sluitingsdatum wel voor je aanpassen. Kun je zien dat ie gewoon blijft staan.
Zie trouwens niet wat er voor ergs aan de poll is waar je je zo aan kunt ergeren. Misschien moet je het sowieso iets minder bloedserieus nemen allemaal.

Bovenaan