De Groene Scout
Well-known member
Ik kan het echt niet anders lezen dan dat je voorstander bent van 'jong-teams' in de piramide. In ieder geval liever jong-teams dan zondagclubs.
Deze aanname klopt nu toch?
Deze aanname klopt nu toch?
Beste jongen, prima dat je UNA een leukere club vindt dan Kozakken Boys of Genemuiden.
Ik heb gewoon niks met die club en ik zie liever jong Vitesse in de tweede divisie verschijnen.
Komend seizoen lekker om 14.30 uur tegen jong Vitesse. Prima toch.
Net als jouw verhaal dat je divisies wilt mengen en zaterdagclubs wilt dwingen op zondag te voetballen.
Huh, je zegt het toch zelf?Nee niet.
Lees nog maar eens mijn reacties van gisteren 23:34 en vandaag 0:25.
En verder heb ik hier al vaak gezegd hoe wat mij betreft de ideale voetbalpiramide er uit ziet.
Maar als een gemengde 2e divisie een gegeven is en als de beloften nog wel in de piramide zitten, houdt bij mij het nadenken niet op. mg:
Whatever..
Vorig seizoen waren er geen liefhebbers, dus dan moet het al bijna van de nieuwe clubs komen. Maar OSS'20 zal dat vast niet zijn en SJC ook niet vermoed ik.
Wellicht is ??n van de andere clubs van mening veranderd. HSC'21 zal dat zeker niet zijn. Onze voorzittert gaf gisteren nog wel weer aan dat hij vorig jaar al had aangegeven dat je kon wachten op een scenario dat dit jaar aan de orde komt met veel te veel zondagclubs voor de derde divisie.
Het hoeft inderdaad allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Tot nog maar kort geleden zat de piramide veel beter in elkaar dan nu.
Uiteraard besef ik ook dat er verschillende belangen zijn en verschillende meningen.
Zondagclubs die je in het verleden niet hoorde over het mixen van klassen , willen dat nu vrij massaal wel.
Zaterdagclubs hebben daar veel minder oren naar.
Nmm heeft dat veel , zo niet alles ermee te maken dat het zondagvoetbal op allerlei gebied terrein verliest aan het zaterdagvoetbal.
En als het dan al over dat mixen gaat, zijn er verschillen van mening over hoe je dat in moet vullen.
Ook wat betreft de beloftenteams, licentievoorwaarden , verplichte promotie en tal van andere zaken zijn er verschillende belangen, verschillende meningen.
Er wordt nogal eens geroepen dat de KNVB knopen moet doorhakken. Dat zal, maar ik denk dat het een goed streven van de bond is om te blijven zoeken naar een breed draagvlak.
Doe je dat dan weleens?Vind je het erg als ik ditmaal niet inhoudelijk reageer ?
Ik ben niet in alles nostalgisch. Soms wel, met name in gevallen waarin veranderingen geen verbeteringen betekenden.
Ik ken jouw bovenstaande mening. Vind je het erg als ik ditmaal niet inhoudelijk reageer ?
Dank dat je mijn reactie nogmaals onder de aandacht wil brengen :
"Het hoeft inderdaad allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Tot nog maar kort geleden zat de piramide veel beter in elkaar dan nu.
Uiteraard besef ik ook dat er verschillende belangen zijn en verschillende meningen.
Zondagclubs die je in het verleden niet hoorde over het mixen van klassen , willen dat nu vrij massaal wel.
Zaterdagclubs hebben daar veel minder oren naar.
Nmm heeft dat veel , zo niet alles ermee te maken dat het zondagvoetbal op allerlei gebied terrein verliest aan het zaterdagvoetbal.
En als het dan al over dat mixen gaat, zijn er verschillen van mening over hoe je dat in moet vullen.
Ook wat betreft de beloftenteams, licentievoorwaarden , verplichte promotie en tal van andere zaken zijn er verschillende belangen, verschillende meningen.
Er wordt nogal eens geroepen dat de KNVB knopen moet doorhakken. Dat zal, maar ik denk dat het een goed streven van de bond is om te blijven zoeken naar een breed draagvlak."
Dank voor het opnieuw plaatsen.
Overigens ben je langzamerhand zelf het meest verantwoordelijk voor het opnieuw plaatsen.
En verder een advies : Get a live, in plaats van telkens alleen maar mijn posts op te zoeken om er vervolgens commentaar op te leveren, stalker .
Posts over de zaterdag/zondag discussie verplaatst naar het zaterdag of zondag topic.
http://www.devoetbalkantine.nl/showthread.php?2484-De-zaterdag-en-of-zondag-discussie
Kan het hier weer gewoon puur over de derde divisie gaan.
Als ik partijdigheid of oneerlijkheid ervaar, zeg ik er wat van, zolang ik niet van de site verwijderd ben.