Weekendvoetbal

JMD

Well-known member
Hoho, die opmerking is voorbehouden aan Gevegt. Maar dan moet je wel zeggen: lul. En niet Zo vind ik jou een lul. Dat komt wat slapjes over.

Vergeet niet dat je bij de lul naar gevegt toe ook nog een smiley moet.

Zo dus: lul :werder:
 

De Wolf

Well-known member
Jouw motto is: 'iedereen is gek behalve ik'... Wat dat betreft lijk je Ronald, je postgedrag is hetzelfde... 1 + 1 = 2.

Kan een mod zo checken. Kijk naar het IP adres. Is dat regio Noordwolde dan weet je genoeg.
 

JMD

Well-known member
Kan een mod zo checken. Kijk naar het IP adres. Is dat regio Noordwolde dan weet je genoeg.
Noordwolde ligt toch in het noordoosten?? Nog een hint.

Om jou te omschrijven heb ik geen pillen nodig.
Je bent oa een slijmerd eerste klas, een stalker , een slecht lezer en iemand die een gebrek aan argumenten camoufleert met beledigingen, scheldwoorden en verdachtmakingen
Jij scheldt iedereen uit, dus zoveel zegt dat nou ook weer niet.
 

JMD

Well-known member
Ik krijg het idee dat dvk blij zou zijn als ik geen reacties meer kan plaatsen.
Maar dan is er hier niemand meer met een afwijkende mening over piramide en za zo voetbal en dan kan iedereen lekker onbecommentarieerd tekeer gaan over al die verkeerde zaterdagverenigingen.

Hou nou toch eens op met je gejank als dat iedereen je zoekt, en vraag je eens af hoe dat kan. Elke mening wordt hier gewaardeerd, maar als je elke keer dat je tegengas krijgt gewoon om je heen gaat slaan en mensen uitschelden (en hen verwijten wat jij precies hetzelfde ook doet) dan krijg je natuurlijk een grote mond terug en wordt je mening op een gegevn moment minder serieus genomen. Daarbij is die mening van jou wel duidelijk. Want net zoals jij 'iedereen' (wat niet waar is, zie onder) beschuldigt van het feit dat we onbecommentarieerd tekeer gaan tegen die zaterdagverenigingen, zo doe jij dat precies andersom.
Verder zijn er idd een aantal faliekant tegen de zaterdagverenigingen (om wat voor reden dan ook), maar ook een aantal hier die helemaal niet tegen de zaterdagverenigingen zijn. Ikzelf woon in de Bollenstreek, misschien wel het Mekka van het Zaterdagvoetbal, ben helemaal niet tegen die clubs. Maar w?l tegen het feit dat zij jarenlang op allerlei manieren spelers betaald hebben. Dan niet direct, maar wel indirect, de speler werd gewoon in dienst genomen bij de sponsor en hoefde daarvoor maar een paar dagen te 'werken' en kon de rest van de tijd trainen. Is dat wettelijk toegestaan? Ja! Is het eerlijk? Nee! Dit soort dingen waren schering en inslag. Het is mooi dat daar een eind aan komt en dat er gewoon betaald mag gaan worden.

Verder is het hele concept zaterdag/zondag achterhaald, daar is iedereen het mee eens, behalve jij. Dan kan je vinden dat de rest gek is, maar je kan ook kijken of jouw afwijkende mening misschien aan bijstelling toe is.
 

Janssen

Well-known member
Ik wou dat ik gewoon op zaterdag had kunnen voetballen. Nu moest ik afbellen als ik om half 8 's ochtends thuiskwam.
 

De Wolf

Well-known member
Les 1: Reageer niet op dat Ronald gedoe
Les 2: Niet met moddergooien, dan krijg je inderdaad iedereen tegen je.
 

JMD

Well-known member
De mening in dvk op dit gebied is niet representatief voor het totale voetballandschap.
Punt 1: jouw mening is dat ook niet
Punt 2: zeggen wij dan ergens dat onze mening representatief is? We zijn gewoon een kleine 50 man in een virtueel caf?. In een gemiddeld caf? heb je ook niet een representatieve mening over zaken.
 

JMD

Well-known member
2. Nee, maar ik heb ook nooit iemand het tegengestelde horen beweren. Zet 50 willekeurige voetballiefhebbers bij elkaar en de verhoudingen liggen anders als in dvk.

Moeten we dan bij elke post zetten dat we wteen dat de verhoudingen in de echte wereld anders liggen dan bij DVK? Wat een kul.
 
Bovenaan