De Groene Scout
Well-known member
Ook Dordrecht - NAC is afgelast. Duels stond voor vanmiddag op de rol. Bij NAC zijn 2 spelers positief getest op Corona.
Ik denk dat de clubs nu het zekere voor het onzekere nemen. Bij de officiële wedstrijden zal er minder snel een wedstrijd afgelast worden lijkt me.Dus straks in de competitie gaan we dit soort voorvallen ook krijgen. Lijkt me minder voor de competitie-leider.
Nou ja die lijn is mij nog niet helder. Feyenoord - Sparta gaat wel door.
3-0 al, het is maar oefenvoetbal maar de corona break heeft de vermoeide Ajax lijven zo te zien goed gedaan.Hup Ajax!
Lekker goaltje van Lang.
Zaterdag naar PSV - Vitesse. Ik heb normaal niks met oefenduels, kijk ze zelden (ook van PSV), maar hier heb ik toch wel zin in. Gewoon weer lekker in het stadion zijn, al is het dan met maar 6500 man/vrouw...
Was jij er ook?Hoe heb jij de wedstrijd in het stadion beleeft qua sfeer en spel van PSV?
Was jij er ook?
Ik vond het spel matig. Alleen de eerste 10 minuten na rust vond ik het goed.
En het was vreemd om zo in het stadion te zitten. Enige voordeel wel dat je na afloop (nadat je weg mocht) ook vrij snel weg was, en ook geen drukte op straat (sterker nog: de straat naast het stadion (aan de spoorlijnkant) was gewoon open, die is normaal dicht tijdens een duel van PSV).
En ja, het was een oefenduel, wat de spanning/sfeer toch anders maakt. Ik ben heel benieuwd hoe het zo meteen is als het er echt om gaat.