Voorbereiding 2020-21

JMD

Well-known member
Groningen volledig weggespeeld door Werder. 0 Kansen gecreëerd, laat staan scoren (oude probleem), verdediging gatenkaas en dat tegen een van de zwakste ploegen van de BL.
Niks veranderd.
Mazzel voor jullie dat je de competitie opent tegen PSV, waar de verdediging nou ook niet echt sterk is... :)
Wordt 5-7 ofzo, of 6-5, of 5-5...
 

stc

Well-known member
Mazzel voor jullie dat je de competitie opent tegen PSV, waar de verdediging nou ook niet echt sterk is... :)
Wordt 5-7 ofzo, of 6-5, of 5-5...

Jordan Teze ontwikkeld zich uitstekend bij PSV als centrale verdediger. Alleen speelde Hendrix gisteren als rechtsachter. Ik denk niet dat dit een oplossing is als Dumfries er een x niet is.
 

Batigoal

Well-known member
Magallan start in de basis tegen Union Berlin in het reserve-team. Traoré mag het net als gisteravond weer in de spits proberen, dus Ten Hag is hem duidelijk aan het uitproberen. Voorlopig ben ik er nog niet kapot van.
 

Abubakari

Well-known member
Van Traoré ben je niet kapot bedoel je? Maakt op mij ook niet veel indruk. Met Tadic, Labyad, Huntelaar en Brobbey heeft ie ook aardig wat concurrentie.
 

erka

Well-known member
We gaan vooruit, al 1 doelpunt gescoord!

1-1 tegen Bielefeld.

Wel doelpunt van Robben :)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tellen die dubbel?


Wij verloren van PEC. Ook al was het met een half jeugdteam, wel weer verloren. Meest constante voorbereiding ooit. Heel degelijk!
 

Lu.

Member
Fortuna - Limburgia 8-0.
Eerste uur de B-selectie, laatste half uur de basis.
Semedo deed weer mee.
 
Bovenaan