Abubakari
Well-known member
4-1 tegen RB Salzburg, prima uitslag weer.Nette goal van Antony; 2-1. Leuk potje, want Salzburg geeft goed partij.
4-1 tegen RB Salzburg, prima uitslag weer.Nette goal van Antony; 2-1. Leuk potje, want Salzburg geeft goed partij.
4-1 tegen RB Salzburg, prima uitslag weer.
Zijn dat de reserves van Dortmund?De Tussenstand bij Dortmund-Feyenoord is 0-3 na 35 minuten.
Zijn dat de reserves van Dortmund?
NeeZijn dat de reserves van Dortmund?
Ook van jou wordt al in de voorbereiding scherpte verwacht, we zijn geen fan van Feyenoord of PSV! Antony ipv Anthony. 🤨Sowieso wel een prima wedstrijd. Aantal spelers die leuke dingen lieten zien, zoals Anthony, Gravenberch, Van de Beek. Schuurs was erg sterk.
Dan is dat een zeer knap resultaat van Feyenoord. Van de week haalde Dortmund nog de dubbele cijfers tegen Austria Wien.Nee
Haaglanden was gewoon van de partij. Hij miste overigens nog een pingel.
En Feyenoord speelde dan weer een draak van een wedstrijd tegen Twente.Dan is dat een zeer knap resultaat van Feyenoord. Van de week haalde Dortmund nog de dubbele cijfers tegen Austria Wien.
Ook van jou wordt al in de voorbereiding scherpte verwacht, we zijn geen fan van Feyenoord of PSV! Antony ipv Anthony. 🤨
Hoe deed Labyad het?
Ja, misschien wel de opvallendste verandering, lijkt helemaal opgeleefd. Waarvan akte.Labyad begon sterk, daarna niet echt opgevallen. Maar hij is wel lekker gretig deze voorbereiding. Prima optie voorin om erbij te hebben.
Ja, misschien wel de opvallendste verandering, lijkt helemaal opgeleefd. Waarvan akte.
Die hadden daarvoor al een potje gespeeld.En Feyenoord speelde dan weer een draak van een wedstrijd tegen Twente.
Je kan er echt niets over zeggen. Dortmund had blijkbaar geen zin.
Ahahaha,u is nog steeds grappig.De dag dat PSV weer kampioen wordt komt steeds dichterbij.
Hoe kom jij hier weer terecht? Lemmy draait zich om als ik hem dit vertel.Ahahaha,u is nog steeds grappig.
Psv zit in quarantaine.De dag dat PSV weer kampioen wordt komt steeds dichterbij.
Ze zitten allemaal naast me op de bank.Psv zit in quarantaine.
Al die snollen?Ze zitten allemaal naast me op de bank.