Voorbereiding 2020-21

De Groene Scout

Well-known member
Ook Dordrecht - NAC is afgelast. Duels stond voor vanmiddag op de rol. Bij NAC zijn 2 spelers positief getest op Corona.
 

ALenstra

Well-known member
Dus straks in de competitie gaan we dit soort voorvallen ook krijgen. Lijkt me minder voor de competitie-leider.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja die lijn is mij nog niet helder. Feyenoord - Sparta gaat wel door.
 

Forza AZ

Well-known member
Dus straks in de competitie gaan we dit soort voorvallen ook krijgen. Lijkt me minder voor de competitie-leider.
Ik denk dat de clubs nu het zekere voor het onzekere nemen. Bij de officiële wedstrijden zal er minder snel een wedstrijd afgelast worden lijkt me.
 

De Groene Scout

Well-known member
Twente wint met 2-1 van Fortuna. Voor de thee een matig en slordig FC Twente met diverse beoogde basiskrachten in het veld. Dit deel was Fortuna beter. Na rust mochten de jonkies opdraven en deze vielen op door hun frivole spel. Op basis van 2e helft was de winst terecht, maar het hield niet over.
 

erka

Well-known member
Emmen-FC Groningen 1-4. Groningen was bijna Jong FC Groningen in de praktijk.
 

JMD

Well-known member
Zaterdag naar PSV - Vitesse. Ik heb normaal niks met oefenduels, kijk ze zelden (ook van PSV), maar hier heb ik toch wel zin in. Gewoon weer lekker in het stadion zijn, al is het dan met maar 6500 man/vrouw...
 

Batigoal

Well-known member
Fraaie goal weer. Labyad en Lang zijn lekker bezig, tegen RKC ook al.

FC Utrecht wilde een aanval doen op de top 3 komend seizoen. Ik hoop niet dat ze dat willen met deze selectie.
 

Abubakari

Well-known member
10 10 10

Ik vond Labyad tegen RKC trouwens niet zo goed, behoudens zijn vrije trap. Hij is beter in vrije trappen dan Ziyech.
 

stc

Well-known member
Zaterdag naar PSV - Vitesse. Ik heb normaal niks met oefenduels, kijk ze zelden (ook van PSV), maar hier heb ik toch wel zin in. Gewoon weer lekker in het stadion zijn, al is het dan met maar 6500 man/vrouw...

Hoe heb jij de wedstrijd in het stadion beleeft qua sfeer en spel van PSV?

Ik zelf vond het spel nog niet goed, maar er waren een aantal goede momenten die ik gezien heb.
Qua sfeer vond ik het toch anders gezien de maatregelen en het aantal toeschouwers.
 

JMD

Well-known member
Hoe heb jij de wedstrijd in het stadion beleeft qua sfeer en spel van PSV?
Was jij er ook?

Ik vond het spel matig. Alleen de eerste 10 minuten na rust vond ik het goed.

En het was vreemd om zo in het stadion te zitten. Enige voordeel wel dat je na afloop (nadat je weg mocht) ook vrij snel weg was, en ook geen drukte op straat (sterker nog: de straat naast het stadion (aan de spoorlijnkant) was gewoon open, die is normaal dicht tijdens een duel van PSV).
En ja, het was een oefenduel, wat de spanning/sfeer toch anders maakt. Ik ben heel benieuwd hoe het zo meteen is als het er echt om gaat.
 

stc

Well-known member
Was jij er ook?

Ik vond het spel matig. Alleen de eerste 10 minuten na rust vond ik het goed.

En het was vreemd om zo in het stadion te zitten. Enige voordeel wel dat je na afloop (nadat je weg mocht) ook vrij snel weg was, en ook geen drukte op straat (sterker nog: de straat naast het stadion (aan de spoorlijnkant) was gewoon open, die is normaal dicht tijdens een duel van PSV).
En ja, het was een oefenduel, wat de spanning/sfeer toch anders maakt. Ik ben heel benieuwd hoe het zo meteen is als het er echt om gaat.

Ja ik was er ook. Ik heb een all-in seizoenskaart. Er zijn normaal een aantal straten afgesloten, zowel voor als na de wedstrijd, waardoor ik op de terugweg over de busbaan naar het station kan. Wat nu niet mogelijk was.

Ik vond de sfeer niet goed ivm de weinige fans en al de maatregelen.

Ik vond Mauro Junior een goede wedstrijd spelen als linksachter, maar ik denk niet dat dit een permanente oplossing is voor PSV.
 
Bovenaan