Voorbereiding 2020-21

JMD

Well-known member
Linksback hebben we al jaren problemen... We hadden daar zelfs Brenet staan. I rest my case.
 

stc

Well-known member
Linksback hebben we al jaren problemen... We hadden daar zelfs Brenet staan. I rest my case.

Misschien Jan Heintze van stal halen? Kan het niet slechter doen dan alle andere linksachters die we hebben gehad.

Welk vak zat je eigenlijk gisteren?
 

JMD

Well-known member
Misschien Jan Heintze van stal halen? Kan het niet slechter doen dan alle andere linksachters die we hebben gehad.

Welk vak zat je eigenlijk gisteren?
WW

En jij?

Haha, Heintze. Die deed tot zijn 41e ofzo nog mee, kwam volgens hem door gemalen haaienbotten ofzo. Misschien idd dat die op zijn 60e nog mee kan doen, slechter dan Brenet enz zal het niet zijn.
 

stc

Well-known member
WW

En jij?

Haha, Heintze. Die deed tot zijn 41e ofzo nog mee, kwam volgens hem door gemalen haaienbotten ofzo. Misschien idd dat die op zijn 60e nog mee kan doen, slechter dan Brenet enz zal het niet zijn.

Ik zit altijd vak DD. Ik vond trouwens die gezondheidscheck een wassen neus.
 

JMD

Well-known member
Ik zit altijd vak DD. Ik vond trouwens die gezondheidscheck een wassen neus.
Ik had überhaupt geen gezondheidscheck.

Maar die check vind ik overigens in het algemeen een wassen neus. Jewordt gevraagd thuis te blijven bij klachten enz. Als je dan toch naar buiten gaat met klachten dan ga je echt niet de waarheid vertellen als je toch naar buiten gaat..
 

stc

Well-known member
Ik had überhaupt geen gezondheidscheck.

Maar die check vind ik overigens in het algemeen een wassen neus. Jewordt gevraagd thuis te blijven bij klachten enz. Als je dan toch naar buiten gaat met klachten dan ga je echt niet de waarheid vertellen als je toch naar buiten gaat..

Ik had ook helemaal geen gezondheidscheck. Ik hoefde alleen mijn kaart te scannen en mijn handen te reinigen. Dat was alles. Daarnaast zag ik vrienden naast elkaar zitten, terwijl dit alleen bestemd was/is voor een gezin. Ook stoorde ik mij niet aan het spandoek all lives matter, wat andere wel stoorde.
 

JMD

Well-known member
Ik zat achter Oost, dus dat spandoek helemaal niet gezien...

Ik hoefde mijn handen niet te reinigen, maar goed, ik had eerst een middag in Eindhoven centrum gelopen, en moest in zo ongeveer elk restaurant/winkel mijn handen reinigen, dus dat was die middag al zo ontzettend vaak gebeurd... :)
 

stc

Well-known member
Ik zat achter Oost, dus dat spandoek helemaal niet gezien...

Ik hoefde mijn handen niet te reinigen, maar goed, ik had eerst een middag in Eindhoven centrum gelopen, en moest in zo ongeveer elk restaurant/winkel mijn handen reinigen, dus dat was die middag al zo ontzettend vaak gebeurd... :)

Ok. Er waren wel meer zaken die mij opvielen in het stadion voor, tijdens en na de wedstrijd. Jammer dat wij elkaar niet getroffen hebben in Eindhoven.
 

Deathprod

Active member
Utrecht zeer goed en Heerenveen zeer matig. Bij de Friezen moet er nog flink wat bij, anders kan het zomaar mis gaan dit seizoen.
 

JMD

Well-known member
PSV speelt 1-1 bij WIllem II...

Ik heb echt geen idee wat ik me van dit seizoen moet gaan voorstellen vwb PSV.... Teams van Schmidt hebben van 1 seizoen nodig om te wennen, ik vrees dat het zo'n seizoen gaat worden...
 

Abubakari

Well-known member
Een beetje hetzelfde als vorig seizoen? Ik heb niet de indruk dat er behalve de trainer veel anders is bij PSV.
 

stc

Well-known member
PSV speelt 1-1 bij WIllem II...

Ik heb echt geen idee wat ik me van dit seizoen moet gaan voorstellen vwb PSV.... Teams van Schmidt hebben van 1 seizoen nodig om te wennen, ik vrees dat het zo'n seizoen gaat worden...

Het verschil tussen enkele spelers is veel te groot. Heb goede combinaties gezien, maar ook weer slechte. Ik ben op dit moment geen fan van Sam Lammers.
 

Batigoal

Well-known member
Lekkere goal van Gravenberch na anderhalve minuut tegen RB Salzburg. Het 3e shirt is ook erg fraai.
 
Bovenaan