Morgen spelen ze om 15.30u tegen Lille. Niet erg handig gekozen dat tijdstip met de hoge temperaturen.Oefenwedstrijden zijn niet goed verlopen voor AZ, steeds met 1 - 0 verloren.
Overtuigende en indrukwekkende overwinning las ik net. Dat komt dus wel goed met Cambuur.2-5 overwinning. Genot!
Klopt, voordeel dat we maar 1 nieuwe speler er bij hebben. Team is compleet ingespeeld en de lijn van vorig jaar word door getrokken. Normaal gesproken worden we alleen nog maar beter..Overtuigende en indrukwekkende overwinning las ik net. Dat komt dus wel goed met Cambuur.
FC Twente kwam niet verder dan een magere 3-1 winst op Excelsior'31 (zat 3e divisie)
Klopt, voordeel dat we maar 1 nieuwe speler er bij hebben. Team is compleet ingespeeld en de lijn van vorig jaar word door getrokken. Normaal gesproken worden we alleen nog maar beter..
Tja aan andere kant competitie gaat straks ook gewoon door als een corona besmetting is binnen een team.Speler Feyenoord heeft Corona; maar duel met Sparta gaat wel door. Mag dat?
Speler Willem II heeft Corona; duel tegen IJsselmeervogels wordt geschrapt.
Verwacht dat er nog veel meer los komt nu de voorbereiding in volle gang is en voetballers werkelijk nergens rekening mee houden. Die doen alles wat niet mag, de druk van het presteren wordt er immers weer opgelegd, dan geldt er geen Corona-regel meer. .
Dat zeg ik; Coronaspelregels gelden niet voor voetballers. Die zijn vogelvrij verklaard.Tja aan andere kant competitie gaat straks ook gewoon door als een corona besmetting is binnen een team.
Speler Feyenoord heeft Corona; maar duel met Sparta gaat wel door. Mag dat?
Nee, in Alkmaar.In Rijssel?
Het is Rijsel met één s. Volgens mij gebruiken alleen Vlamingen dat woord. Ik ben trouwens nog nooit een Nederlander tegen gekomen die Rijsel i.p.v. Lille bedoelt. Net zoals Kales i.p.v. Calais.In Rijssel?