Voorbereiding 2020-21

Bernardo

Well-known member
Overtuigende en indrukwekkende overwinning las ik net. Dat komt dus wel goed met Cambuur.
FC Twente kwam niet verder dan een magere 3-1 winst op Excelsior'31 (zat 3e divisie)
Klopt, voordeel dat we maar 1 nieuwe speler er bij hebben. Team is compleet ingespeeld en de lijn van vorig jaar word door getrokken. Normaal gesproken worden we alleen nog maar beter..
 

stc

Well-known member
Ik heb een kaart voor PSV - Vitesse van volgende week ivm all in seizoenskaart. Ben benieuwd hoe alle maatregelen gaan uitpakken in het stadion.
 

Batigoal

Well-known member
Klopt, voordeel dat we maar 1 nieuwe speler er bij hebben. Team is compleet ingespeeld en de lijn van vorig jaar word door getrokken. Normaal gesproken worden we alleen nog maar beter..

Mooi zo. Het wordt wel anders nu jullie ploeg vanaf het begin de titelfavoriet is, maar normaal gesproken moet promoveren met deze groep ook lukken.
 

De Groene Scout

Well-known member
Speler Feyenoord heeft Corona; maar duel met Sparta gaat wel door. Mag dat?
Speler Willem II heeft Corona; duel tegen IJsselmeervogels wordt geschrapt.

Verwacht dat er nog veel meer los komt nu de voorbereiding in volle gang is en voetballers werkelijk nergens rekening mee houden. Die doen alles wat niet mag, de druk van het presteren wordt er immers weer opgelegd, dan geldt er geen Corona-regel meer. .
 

Bernardo

Well-known member
Speler Feyenoord heeft Corona; maar duel met Sparta gaat wel door. Mag dat?
Speler Willem II heeft Corona; duel tegen IJsselmeervogels wordt geschrapt.

Verwacht dat er nog veel meer los komt nu de voorbereiding in volle gang is en voetballers werkelijk nergens rekening mee houden. Die doen alles wat niet mag, de druk van het presteren wordt er immers weer opgelegd, dan geldt er geen Corona-regel meer. .
Tja aan andere kant competitie gaat straks ook gewoon door als een corona besmetting is binnen een team.
 

leo1949

Well-known member
AZ heeft het 0 - 1 verliezen achter zich gelaten.
Na een 0 - 1 achterstand hebben we met 2 - 1 gewonnen van Lille.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In het Nederlands is de spelling met dubbel S niet ongebruikelijk. Verder weten nog best wat Nederlanders deze naam. Toen ik voor werk naar Lille moest, toen begonnen er een hoop over Rijssel.
 
Bovenaan