Voetbal op de schop/Super League

Forza AZ

Well-known member
https://nos.nl/artikel/2285786-vanaf-komend-seizoen-degraderen-twee-clubs-rechtstreeks-uit-eredivisie.html zei:
Zondagavond 20.00 uur

Er wordt ook gekeken naar een eventuele nieuwe aanvangstijd: zondagavond 20.00 uur. Zo zouden bijvoorbeeld clubs die op donderdagavond in de Europa League spelen meer rust krijgen. De komende weken komt daar duidelijkheid over.

Dit is dan weer minder, want als ze er eenmaal mee gaan beginnen als uitzondering vanwege de EL-wedstrijden, dan weet je dat dit al snel een standaard zal worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kijk dat is mooi


Heel mooi. Nu nog een fatsoenlijke doorstroom vanuit KKD naar 2e divisie en dan kunnen de nummers 3 t/m 5 van de KKD spelen om promotie met nr 16 van de eredivisie.
Oh ja, ook al het kunstgras weg en de beloften eruit.

Stop de tijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heel mooi. Nu nog een fatsoenlijke doorstroom vanuit KKD naar 2e divisie en dan kunnen de nummers 3 t/m 5 van de KKD spelen om promotie met nr 16 van de eredivisie.
Oh ja, ook al het kunstgras weg en de beloften eruit.

Stop de tijd.

Gewoon in de gehele boom doorvoeren verplicht promoveren en anders de sanctie degradatie.
 

Hankie

Well-known member
Bovendien is er ook een akkoord gesloten door clubs die een jeugdopleiding hebben met een internationale status. Dit akkoord betekent dat clubs geen jeugdspelers meer bij elkaar mogen weghalen.

Zal Marc Netto wel gaan balen dat dit ook direct ingaat.
 

Joost

Well-known member
Bovendien is er ook een akkoord gesloten door clubs die een jeugdopleiding hebben met een internationale status. Dit akkoord betekent dat clubs geen jeugdspelers meer bij elkaar mogen weghalen.

Zal Marc Netto wel gaan balen dat dit ook direct ingaat.

Die zal wel smoesjes aan het verzinnen zijn om het toch te doen.
 

JMD

Well-known member
Dit is dan weer minder, want als ze er eenmaal mee gaan beginnen als uitzondering vanwege de EL-wedstrijden, dan weet je dat dit al snel een standaard zal worden.

Ja, idd. DIt is gewoon een verkapte smoes om nog 1 duel meer te verspreiden door het weekend.
 

Eef de Kip

Well-known member
Bovendien is er ook een akkoord gesloten door clubs die een jeugdopleiding hebben met een internationale status. Dit akkoord betekent dat clubs geen jeugdspelers meer bij elkaar mogen weghalen.

Zal Marc Netto wel gaan balen dat dit ook direct ingaat.

haha ja joh, Ajax is de enige club die dit nl doet.
 
Bovenaan