Vaak wel inderdaad, maar dat is geen zekerheid. Nu zullen er zeker minimaal 2 clubs promoveren.Snap sowieso die hele maatregel niet zo. De huidige play-offs zorgden juist voor een forse doorstroom.
Vaak wel inderdaad, maar dat is geen zekerheid. Nu zullen er zeker minimaal 2 clubs promoveren.Snap sowieso die hele maatregel niet zo. De huidige play-offs zorgden juist voor een forse doorstroom.
Hopelijk gaan ze dan in KKD PO voor nummer 3,4 en 5 in de nacompetitie. Nummers 3 en 4 tegen elkaar, nummer 5 tegen 16 eredivisie. Zou het beste zijn denk ik.
Schaffen ze de periodekampioenen ook af?
https://nos.nl/artikel/2285786-vanaf-komend-seizoen-degraderen-twee-clubs-rechtstreeks-uit-eredivisie.html zei:Zondagavond 20.00 uur
Er wordt ook gekeken naar een eventuele nieuwe aanvangstijd: zondagavond 20.00 uur. Zo zouden bijvoorbeeld clubs die op donderdagavond in de Europa League spelen meer rust krijgen. De komende weken komt daar duidelijkheid over.
Naast de kampioen promoveert ook de nummer 2 uit de Keuken Kampioen Divisie naar de eredivisie.
Kijk dat is mooi
Heel mooi. Nu nog een fatsoenlijke doorstroom vanuit KKD naar 2e divisie en dan kunnen de nummers 3 t/m 5 van de KKD spelen om promotie met nr 16 van de eredivisie.
Oh ja, ook al het kunstgras weg en de beloften eruit.
Stop de tijd.
Bovendien is er ook een akkoord gesloten door clubs die een jeugdopleiding hebben met een internationale status. Dit akkoord betekent dat clubs geen jeugdspelers meer bij elkaar mogen weghalen.
Zal Marc Netto wel gaan balen dat dit ook direct ingaat.
Die zal wel smoesjes aan het verzinnen zijn om het toch te doen.
Marc Netto moet dan toch alleen een iets hogere vergoeding betalen?
Dit is dan weer minder, want als ze er eenmaal mee gaan beginnen als uitzondering vanwege de EL-wedstrijden, dan weet je dat dit al snel een standaard zal worden.
Bovendien is er ook een akkoord gesloten door clubs die een jeugdopleiding hebben met een internationale status. Dit akkoord betekent dat clubs geen jeugdspelers meer bij elkaar mogen weghalen.
Zal Marc Netto wel gaan balen dat dit ook direct ingaat.
Volgens de KNVB staan de veranderingen nog niet vast: https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/knvb-veranderingen-eredivisie-staan-niet-vast~a48aee77/
Foxsports, want nu gaat er geen hond naar de 1e ronde van het bekertoernooi kijken waarin de profclubs meedoen.Wie kan hier tegen zijn? Ik vind het gewoon goede voorstellen deze keer.