Hankie
Well-known member
Plus verplichte promotie vanuit de 2e divisie.
Ja dat lijkt mij logisch.
Plus verplichte promotie vanuit de 2e divisie.
Ja dat lijkt mij logisch.
Maar tot op heden het grootste struikelblok voor een fatsoenlijke doorstroming in de piramide. Ze willen niet (de grote zaterdagbolwerken) of kunnen niet vanwege te hoge eisen waaraan voldaan moet worden.
Hopelijk gaan ze dan in KKD PO voor nummer 3,4 en 5 in de nacompetitie. Nummers 3 en 4 tegen elkaar, nummer 5 tegen 16 eredivisie. Zou het beste zijn denk ik.
Als ze aan het huidige schema vast houden (met de 1e ronde play-offs als de Eredivisie nog niet afgelopen is), dan is er ook nog plek voor de nummers 6 en 7:
1e ronde: 4-7 & 5-6
2e ronde: 16-winnaar 5/6 & 3 winnaar 4/7
3e ronde: winnaars 2e ronde
Eventueel ook nog de nummer 8, als de nummer 3 ook in de 1e ronde al begint.
? Clubs die zich geplaatst hebben voor de groepsfase van een Europese Clubcompetitie stromen bij de laatste 32 clubs in tijdens het TOTO KNVB bekertoernooi. Deze wedstrijden worden allemaal na afronding van de groepsfase van de Champions League en de Europa League gespeeld. Deze maatregel draagt eraan bij dat clubs maximaal kunnen presteren in de Europese clubcompetities.
En dus een devaluatie van het algemene niveau en een groeiend verschil tussen top en onderkant. Lees je mee Atreides?
Hoe komt het met PO nu dan? Aangezien er nog maar 1 club uit de Eredivisie in stroomt voor Promotie/Degradatie
Er zijn meer dan 500 miljoen EU burgers. Van de 80% voetballanden die er enigzins toe doen kun je dus zonder wat voor salariscap dan ook voetballers halen. Kijk maar eens voor de grap naar het 'Marokkaanse' elftal en wat daar van overblijft zonder EU paspoort.
Die wordt dus ingekort. Wel jammer voor de JL.
Snap sowieso die hele maatregel niet zo. De huidige play-offs zorgden juist voor een forse doorstroom.
Vaak wel inderdaad, maar dat is geen zekerheid. Nu zullen er zeker minimaal 2 clubs promoveren.Snap sowieso die hele maatregel niet zo. De huidige play-offs zorgden juist voor een forse doorstroom.
Hopelijk gaan ze dan in KKD PO voor nummer 3,4 en 5 in de nacompetitie. Nummers 3 en 4 tegen elkaar, nummer 5 tegen 16 eredivisie. Zou het beste zijn denk ik.
Schaffen ze de periodekampioenen ook af?
https://nos.nl/artikel/2285786-vanaf-komend-seizoen-degraderen-twee-clubs-rechtstreeks-uit-eredivisie.html zei:Zondagavond 20.00 uur
Er wordt ook gekeken naar een eventuele nieuwe aanvangstijd: zondagavond 20.00 uur. Zo zouden bijvoorbeeld clubs die op donderdagavond in de Europa League spelen meer rust krijgen. De komende weken komt daar duidelijkheid over.
Naast de kampioen promoveert ook de nummer 2 uit de Keuken Kampioen Divisie naar de eredivisie.
Kijk dat is mooi
Heel mooi. Nu nog een fatsoenlijke doorstroom vanuit KKD naar 2e divisie en dan kunnen de nummers 3 t/m 5 van de KKD spelen om promotie met nr 16 van de eredivisie.
Oh ja, ook al het kunstgras weg en de beloften eruit.
Stop de tijd.